A wiesz o tym że CS to jest właściwie mod do HL?
Tak, wiem
Czemu niby bezsensowny? Patrz chociażby na Diablo II, sporo firm próbowało zrobić grę na podobnych zasadach, nikomu się nie udało. A gra stara i jeszcze w grafice 2d. Co dalej, Gothic I czy II, powstało sporo podobnych gier oraz oczywiście kontynuacje, chociaż stare części Gothica mają średnią grafikę to są O NIEBO LEPSZE....
Ale najlepszym przykładem będzie Worms, np. world party
gra ma grafikę w 2d taką mocno rysunkową i dla dzieci, no ale jest bardziej grywalna od wersji 3d czy innych klonów tej gry, a była pierwsza....
Pisałem ci o tym, że dla mnie grywalnośc i fabuła jest ważniejsza od samej grafiki. Aczkolwiek lepsza grafika nie oznacza gorszej gry. Gdyby stary Gothic miał grafikę na poziomie next genów, a cała reszta elementów pozostała tak jak jest, to czy ta gra byłaby shitem?
No jeszcze idąc dalej, Q3, gra ma słabą grafikę, lata się po ścianach i cholera wie co jeszcze, ale jest bardziej grywalna od większości nowych tytułów....
No i? Jaki to ma związek z grafiką? Zresztą od Q3 dużo lepszy jest pierwszy UT. Z nowych gier całkiem niezły gameplay może mieć wspomniany wcześniej przeze mnie Brink (movement jest rozbudowany o ruchy parkourowe, wślizgi i inne takie) lub polski Bulletstorm (możliwość zabawy przeciwnikiem i zabijania w ciekawy sposób), chociaż ten drugi jest chyba trochę zbyt wolny i "zcasualizowany"
A jak chcesz mieć realizm to odejdź od komputera i zobacz sobie jak świat wygląda ;) a jeśli pierniczysz mi tu o realizmie oraz bujaniu celownikiem, trzymałeś kiedyś prawdziwą broń z ciężką amunicją? Wiesz jak się z tego strzela, czy celuje? Jeśli według Ciebie te nowe strzelanki są realistyczne to gratuluję ....
szczerze mówiąc to nie trzymałem, ale wątpię, żeby dało się skutecznie celować z takiej broni w biegu

Jak pisałem Tibia jest jednym z pierwszych MMO i fakt że do teraz istnieje jest rzeczą prze ogromną, no ale był temat o grafice. Tibia ma taki typ grafiki który nazywa się pixel art(wpisz sobie w Google) i to jest właśnie styl tej gry i tyle, jeśli chcesz pierniczyć że jest niedopracowany to puknij się w łeb(byle mocno!)
Tibia wygląda tak a nie inaczej, bo była robiona przez mały zespół amatorów (o ile nie przez jedną osobę) dość dawno temu.
Pierwsza sprawa, pisze się "w ogóle" a nie "wogóle", dzieciaku (podstawówka czeka)
Druga sprawa, niemowlaki nie potrafią grać, więc wątpię byś grał w WII przed W3.
zobacz ile razy napisałem "w ogóle" a ile razy "wogóle". Człowiek się raz pomyli i potem jakiś dureń myśli, że jest geniuszem bo znalazł błąd i go wypomniał...
A W3 wyszedł w 2002 roku. Ja w tej chwili mam trochę więcej niż 8-9 lat...
No i to że WoW zniszczył uniwersum i klimat i w ogóle jakieś wywody to TYLKO Twoje zdanie. A to że gra jest dobra pokazuje fakt że jest najpopularniejszym MMO NA ŚWIECIE!
Fakt. To jest moja subiektywna opinia. Ludzie, którzy ubóstwiają styl WoWa pewnie nie grali przed nim W2 i W3.
A w kwestii MMO to trudno się wypowiadać, bo 90% produkcji to jeden wielki syf. Resztę ( w tym WoWa) da się jeszcze jakoś przełknąć. Ten gatunek po prostu jeszcze się nie rozwinął w odpowiednim kierunku...
No jaka ekstremalnie dopracowana grafika? Świecące się postacie, jakiś biedny świat, jeśli coś takiego jest dla Ciebie dopracowane to współczuję. Ale fakt że ostatnio jest moda na tego typu kicz gierki....
Brink jest tworzony bodaj na Id Tech 5 i jego możliwości są dobrze spożytkowane. Świat i problematyka utworu są naprawdę ciekawe... Nie wiem gdzie ty w tym widzisz kicz...
PS: Screeny są jeszcze poprzerabiane w Photoshopie, podobnie było właśnie z G3, screeny przed premierą wyglądały podobnie, a co wyszło to wyszło... chociaż G3 to niewypał nie tylko przez grafikę
To obejrzyj sobie video i zobacz, że na nich też wszystko wygląda świetnie. Możesz jeszcze poczytać materiały, żeby zrozumieć o co w tej grze chodzi. Po samych screenach chcesz się wypowiadać na temat świata gry??
Chyba Cię rodzice opuścili. Jeżeli Torchlight czy D3 ma słabą grafikę to jestem papieżem i mów mi ojcze...
Chcesz mi zastąpić moich rodziców? Tatusiu?
Grafika w obydwóch tytułach jest na masakrycznie wysokim poziomie, żeby uzyskać taki klimat trzeba mieć łeb i talent, no ale ten typ grafiki będzie dla Ciebie słabiutki(no bo sam w paincie robisz ciekawsze, co nie? )
Znowu chcesz mnie poniżyć? Myślisz, że po tym się okaże, że to ty tu masz rację? Jakieś smarkate masz podejście do życia. Dla twojej informacji to pracuję na Photoshopie, Mayi i UDK, czyli tworzę grafikę pod poziom next gen (zreztą co ci się w paincie i twoim pixel arcie znowu nie podoba? :> )
I zrozum że poziom dopracowania grafiki w dużej mierze odpowiada za design, no ale nie chce mi się o tym pisać bo pierdoły tu dajesz...
Dla ludzi takich jak ty, którzy żyją sentymentem do starych gierek, to pewnie tak...
No ale dobra, załóżmy że grafika w w Torchlight, D3 czy WoW nie jest dopracowana, czyli ma błędy, proszę napisz mi JAKIE ma błędy?
Nie da się powiedzieć o błędach w kwestii grafiki (chyba, że coś technicznie zostało przez grafików spartolone) ale też są w WoWie takie miejsca. Można powiedzieć co jest możliwe do poprawienia. Jako grafik 3D powinieneś to wiedzieć.
A przed chwilą pisałeś że drugi wiedźmak będzie super
Graficznie tak, co do designu, to żagnica i chochoł mnie martwią
No ale jeszcze odnośnie wiedźmaka i trochę historii, gra była tworzona strasznie długo i powstawała na starej wersji silnika Aurora, przez co własnie w wiedźmaku grafika jest niedopracowana i (jak na czas kiedy grę wydali) brzydka, no ale co ja tam wiem....
Rozumiem, że według ciebie dlatego ta gra jest dobra? Bo jest graficznie niedopracowana?
Nie wiem czemu ale gry z tą super ekstra uber pro grafiką mnie nudzą, z tych nowych tytułów większość wyłączam po kilku godzinach(no jak się nie skończą, bo ostatnio dziwnie krótkie robią, gra która kosztuje 150 zł jest do przejścia w 4 godziny, trochę śmiech).
Jaki związek casualizacja gier ma z grafiką?
No i grafika w tych nowych grach, co z tego że jest odbajerowana, jak taki typ grafiki(jakieś dziwnie wrzucane nurmalmapy, świecące się otoczenie, mordy ludzi błyszczą się jak lampki[także w tej twojej gierce co dałeś przykład jako dopracowaną
]) nie dość że jest brzydki, z realizmem ma tyle wspólnego co moja kupa z lotami na księżyc to jeszcze strasznie meczy wzrok...
Słuchaj. Jak dla ciebie normal mapy to jakiś dziwny wynalazek, to sobie odpuść grafikę 3D.
Nigdzie nie widzę świecących twarzy. No chyba, żeby je porównać do ciemnych rozmytych i płaskich twarzy z gothica na przykład.
Tak na przyszłość, to zanim coś napiszesz to pomyśl, bo po tym jak "zbiłeś" moje argumenty to wyszedłeś trochę(a może bardzo) na oszołoma pokroju ktosia, no ale jesteś za młody stażem na tym forum żeby wiedzieć o jak genialną osobę chodzi, chociaż myślałem że nikt mu nigdy nie dorówna, byłem w błędzie
Ktosia faktycznie nie znam, ale po tym co piszesz, to zaczynam lubić człowieka.
Nie żebym się czepiał, ale Elvans specjalnie dodał tu to, trochę z sarkazmem xD chociaż i tak wolę taką grafikę niż świecące mordy w grach....
Z Elvansem to się trochę domyślałem, ale nie byłem pewien bo wy tu nie pokazujecie nic innego. Ten temat chyba nie służy do przedstawiania jedynie "sarkastycznych modeli"
No i życzę miłego dzionka ;)
Zdunek
A i wzajemnie ode mnie
Fartuess
i nagle zyskujemy na forum speca nie tylko od grafiki ale także konstrukcji gier sieciowych
Specem nie jestem, ale coś wiem,lub domyślam się jak powinno być zrobione by działało sprawnie.