Axel 18416 67

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 17.05.2010 roku

Wyświetleń 18416

Odpowiedzi 67

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Axel
#60 2010-11-05, 11:20(Ostatnia zmiana: 2010-11-05, 11:21)
Cytat: shergar link=topic=10110.msg117411#msg117411#msg117411#msg117411 date=1288912284
No cóż, dzięki torrentom nie zarabiamy...

Kazz nie wiem czy daleko, ogólnie w pl to porażka, podobnie app store - też nie jest różowo. Może steam lepiej wygląda, ale tam nie jest się łatwo wbić.

ja już nie mówię o samym appstore, ale każda platforma która mnie interesuje ma własny kanał sprzedaży, a 5k sztuk sprzedanych daje mi duży zysk mimo wszystko. inwestor zakłada 100-500 sprzedanych w ciągu jakiegoś okresu życia gry na całym świecie, to jest dla mnie niezrozumiałe.
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
No ja ciekaw jestem jak z axlem będzie w usa, bo to nie rynek na takie gry, ale kto wie. Kurde jakby tak sprzedało się z 20k kopii chociaż :D
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
Shergar, mam pewne pytanie. Jak wygląda tworzenie studia i samo rozdzielenie obowiązków?
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Axel
#63 2010-11-21, 23:11(Ostatnia zmiana: 2010-11-21, 23:12)
Cytat: biszkoptex link=topic=10110.msg119845#msg119845#msg119845#msg119845 date=1290369835
Shergar, mam pewne pytanie. Jak wygląda tworzenie studia i samo rozdzielenie obowiązków?

podział wydaje się oczywisty, producenci/koordynatorzy, design, graficy, programiści, muzyka, marketing. do tego wewnętrzne podziały w każdej grupie. jak jest kasa, dobrzy ludzie którzy wiedzą czego chcą i ich pomysły nie są wsteczne wtedy wszystko idzie jak należy. tak czy inaczej zatrudnienie bliżej nieokreślonej grupy ludzi, koordynowanie ich pracami nie jest ani łatwe ani przyjemne, ale wydaje się że efekt ich pracy to jest to co cieszy najbardziej.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
NIE PYTAL CIEBIE :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
To zależy jaką grę chcesz zrobić. Do tetrisa nie potrzeba dużego teamu. W sumie proste gry z niedużym budgetem mogą zrobić bez problemy dwie, max, 3 osoby. I żeby była jasność najważniejszy jest DOBRY proger. Grafików jest jak mrówków, dobrych progerów jest niewielu. Demko robisz za free, jak się spodoba to wydawca wywali zaliczkę, później realizujesz milestony, za każdy dostajesz określony budget. Najlepiej zrobić grę pod wydawcę. Najgorsze to wpierdzielanie się wydawcy w projekt, dlatego na początku trzeba wszystko możliwie precyzyjnie dogadać założenia, gameplay, mechanikę, grafikę, etc. i mieć solidne argumenty dlaczego to i tamto. Korzystajcie TYLKO ze sprawdzonych silników, idealny do mniejszych gierek jest unity, to też minimalizuje ryzyko, że technicznie coś się posypie + multiport. No i pracuj tylko ze sprawdzonymi osobami, bo jak się pojawi nda i umowa to możesz się na tym przejechać. Jak drm to dogadaj też royalties przed podpisaniem umowy, najczęściej jest to uzależnione od budgetu - im większy budget tym mniejsze royalties, choć nie zawsze, zależy od skali projektu i zaufania wydawcy do producenta. Warto robić mniejsze gierki, takich możesz zrobić kilka w roku, to fajny dodatek do wypłaty. Nie warto wydawać takich gier w PL.

To mniej więcej tyle.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź.
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
AXEL dzisiaj został opublikowany na kilku kanałach dystrybucji, włącznie z flagowym sklepem GameStreamer:

http://gamestreamer.com/games/axel-the-great-escape
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry