To zależy jaką grę chcesz zrobić. Do tetrisa nie potrzeba dużego teamu. W sumie proste gry z niedużym budgetem mogą zrobić bez problemy dwie, max, 3 osoby. I żeby była jasność najważniejszy jest DOBRY proger. Grafików jest jak mrówków, dobrych progerów jest niewielu. Demko robisz za free, jak się spodoba to wydawca wywali zaliczkę, później realizujesz milestony, za każdy dostajesz określony budget. Najlepiej zrobić grę pod wydawcę. Najgorsze to wpierdzielanie się wydawcy w projekt, dlatego na początku trzeba wszystko możliwie precyzyjnie dogadać założenia, gameplay, mechanikę, grafikę, etc. i mieć solidne argumenty dlaczego to i tamto. Korzystajcie TYLKO ze sprawdzonych silników, idealny do mniejszych gierek jest unity, to też minimalizuje ryzyko, że technicznie coś się posypie + multiport. No i pracuj tylko ze sprawdzonymi osobami, bo jak się pojawi nda i umowa to możesz się na tym przejechać. Jak drm to dogadaj też royalties przed podpisaniem umowy, najczęściej jest to uzależnione od budgetu - im większy budget tym mniejsze royalties, choć nie zawsze, zależy od skali projektu i zaufania wydawcy do producenta. Warto robić mniejsze gierki, takich możesz zrobić kilka w roku, to fajny dodatek do wypłaty. Nie warto wydawać takich gier w PL.
To mniej więcej tyle.