potwór 3478 1

O temacie

Autor tobiczek

Zaczęty 15.08.2010 roku

Wyświetleń 3478

Odpowiedzi 1

tobiczek

tobiczek

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
a wiec tak zrobilem sobie wlasnego potworka czyli w odzielnym pliku ale teraz chce nowa teksture zrobic dla niego i pomalowalem se go na czarno zrobilem plik wolfC1.tex ale podczas przywolania wilka blad i sie wylacza gothic jak mam dodac teksture co robic ;p

/*************************************************************************
**   Wolf 2                                       **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_Wolf2(C_Npc)         
{
   name                     =   "Czarny wilk";
   guild                     =   GIL_WOLF;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_WOLF;
   level                     =   13;
//-----------------------------------------------------------
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   55;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   45;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   100;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   100;

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
//-----------------------------------------------------------
   protection   [PROT_BLUNT]      =   20;
   protection   [PROT_EDGE]         =   20;
   protection   [PROT_POINT]      =   10;
   protection   [PROT_FIRE]         =   10;
   protection   [PROT_FLY]         =   5;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   5;
//-----------------------------------------------------------
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   5;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//-----------------------------------------------------------
   fight_tactic               =   FAI_WOLF;
//-----------------------------------------------------------
   senses                  = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range            = 3000;      // 30m

   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = PACKHUNTER;
   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 1500;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1200;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 500;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 3;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 10;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
//-----------------------------------------------------------
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;   
};
//-----------------------------------------------------------
func void Set_Wolf2_Visuals()
{
   Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "WolfC1.tex",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};

/*************************************************************************
**   Wolf  2                                               **
*************************************************************************/

INSTANCE Wolf2   (Mst_Default_Wolf2)
{
Set_wolf2_Visuals();
Mdl_SetModelScale(self, 0.8, 0.8, 0.8);
Npc_SetToFistMode(self);

};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
aa zobacz tą linijkę wyżej
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMORmasz tu po kolei napisane co za co odpowiada a pierwsza wartość odpowiada za Body-Mesh czyli za jego bryłe ale za to druga wartośc odpowiada za teksturę zrób tak
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body", 1, DEFAULT, "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry