Pytanie 3117 6

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 6.09.2010 roku

Wyświetleń 3117

Odpowiedzi 6

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Pytanie
2010-09-06, 08:23(Ostatnia zmiana: 2010-09-10, 17:20)
Mam pytanie czy jest to wogóle możliwe. Chodzi mi o to czy używając jakiegos "aktywatora" powiecmy siadając na tronie/krzesle etc uaktywnic w jakims punkcie nawigacyjnym czar. Chodzi mi o to :
Nasza postac siada na tronie . Gdy już usiądzie uaktywnia powiecmy się deszcz ognia w danym punkcie. Jest to możliwe i jak by miał wyglądac taki skrypt?
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Lusia

Pytanie
#1 2010-09-06, 11:06(Ostatnia zmiana: 2010-09-06, 11:06)
Napisz funkcję zapalania się takiego pfx'a i przypisz ją do TriggerScriptu który znajdować się będzie na tronie. Pewnie można prościej ale nie chce mi się myśleć.  :lol:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Poczytaj o wyzwalaczach (triggers), a dokładnie o trigger script.

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
No poczytam sobie.Dzięki za odpowiedz, jak czego nie bede wiedział to napisze.
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Pytanie
#4 2010-09-10, 17:37(Ostatnia zmiana: 2010-09-10, 17:37)
Za cholere tego nie rozumię. Nie wiem nawet jakiej funkcji użyc przeszukałem forum, znalazłem dosyc sporo tych magcznych ale nie wiem jaka będzie dobra czy wgl jakas gotowa by pasowała.No nic będę szukał dalej . Ale jak ktoś znajdzie czas może mi pomuc.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Pytanie
#5 2010-09-10, 22:59(Ostatnia zmiana: 2010-09-11, 12:31)
nie wiem czy nic nie pokręciłem ale powinno działać :D
w spacerze przy edycji tronu w OnStateFunc dajesz nazwę pętli np.efekt_tron
potem wchodzisz do np. itemów i na samym końcu dopisujesz


func void efekt_tron()
{
Wld_PlayEffect("MFX_FIRESTORM_SPREAD",hero,hero,0,0,0,FALSE);
};

jak mówię nie wiem czy będzie działać bo dawno takich rzeczy nie robiłem :D

to na razie same aktywowanie czaru przy naszym npc

jeśli chcesz to można wyzwolić czar tylko przy innym NPC


func void efekt_tron()
{
var C_NPC efektownynpc;
efektownynpc = Hlp_GetNpc(instance NPC);
Wld_PlayEffect("MFX_FIRESTORM_SPREAD",efektownynpc,efektownynpc,0,0,0,FALSE);
};

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Dobra tak tez chyba sie uda bez zmiany koncepcji tego.Bo i tak to miało zabic paru ludzi w jednym miejscu więc powinno dziłac
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry