A więc dopiero zaczynam i bawiłem się w skryptach, wstawianiu nowych itemków, vobów itp itd. A teraz chciałbym poddać edycji model naszego WORLD.zen. Pozmieniać parę elementów, dodać nowości, np. jakaś jaskinie, budynek itp, tak aby były stałymi elementami naszego świata i tutaj mój problem i pytanie zarazem: Gdy importuje world.zen Kerraxem w Blenderze to importuje mi on naszą mapę w skali drastycznie małej i nic nie widać prawię więc jeśli chodzi o edycję to porażka, natomiast jeśli użyje skali 1:1, lub też zamienię świat w SPACERZE z .zen na .3ds itp itd. To jest on tak wielki, że Blender, lub też Wings widzi wyłącznie jego małe fragmenty, a poruszanie się kamerą jest prawie, że niemożliwe, gdyż w momencie obrotu chociażby tworzy się ogromny chaos w moim świecie. Czy to wina programów? Ustawień kamery? Albo czy może robię coś nieprawidłowo? Jak powinno się przerobić WORLD.zen w takim razie? Jaki jest na to sposób??
Mam nadzieję, że nie ma jeszcze takiego problemu, lub też tutorialu na ten temat. Jeśli jest to proszę o poprawienie mnie i o link, gdyż nie mogłem go znaleźć.