Tekstury 2166 4

O temacie

Autor shalazz

Zaczęty 20.06.2010 roku

Wyświetleń 2166

Odpowiedzi 4

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

shalazz

Tekstury
2010-06-20, 12:11(Ostatnia zmiana: 2010-06-20, 12:12)
Mam pewien problem, może banalny, ale nie wiem jak go rozwiązać. Jeśli wczytam .zen'a ,np. WORLD.zen, następnie użyje opcji Compile World a później Compile Light, pozmieniam tekstury w paru miejscach według moich upodobań, to jak później znów skompilować świat? Gdyż opcja ta jest niedostępna w tym momencie. Tak samo opcję Save ZEN, co najwyżej SAVE MESH. Czyli jednym słowem, jak zapisać zmiany w teksturach poczynione w moim świecie?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Nie przerabia się World.zen, gdyż jest to połączenie wszystkich .zenów, które są w folderze Gothic\_Work\Data\Worlds\_work.
2. Jeśli chcesz zmienić tekstury, to musisz wczytać plik .3ds, np. Surface.3ds.
3. Gdy już zmienisz tekstury w meshu, zapisujesz go jako MESH(.3ds).
4. Gdy chcesz, by zmiany były widoczne w pomniejszym pliku .zen, np. Surface.zen, to wtedy kompilujesz świat i światło.
5. Jeżeli chcesz, by zmiany były widoczne w CAŁYM świecie(czyt. World.zen), to wybierasz Tools/Macros i dwa razy klikasz na "World Create".
 

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
1. Nie przerabia się World.zen, gdyż jest to połączenie wszystkich .zenów, które są w folderze Gothic\_Work\Data\Worlds\_work.

Czyli jeśli wprowadzam jakieś nowe voby itp to też muszę to robić w surface.zen itp? Nie mogę w world.zen?



2. Jeśli chcesz zmienić tekstury, to musisz wczytać plik .3ds, np. Surface.3ds.
3. Gdy już zmienisz tekstury w meshu, zapisujesz go jako MESH(.3ds).

 Czyli muszę skompilować świat oraz światło w SURFACE.zen najpierw tak?


5. Jeżeli chcesz, by zmiany były widoczne w CAŁYM świecie(czyt. World.zen), to wybierasz Tools/Macros i dwa razy klikasz na "World Create".

Jeśli połączy mi zeny, to w Starym Obozie np. widać podwójne nakładanie się vobów, np. w przypadku ścian, a sama gra wyrzuca error jak wchodzę do Obozu. Czemu?
 

Matej

Matej

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Mi się zdaje, że to będzie mniej więcej tak:
- wczytujesz ZEN
- zapisujesz go pod zmienioną nazwą np. "World1.ZEN" jako Uncompiled ZEN
- kompilujesz świat (editormode)
- kompilujesz światło
- edytujesz co tam chcesz
- zapisujesz jako compiled zen

Ja tak samo zrobiłem z World.ZEN
 
Dawniej Matej, teraz MAT3Y.

shalazz

shalazz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

shalazz

Tekstury
#4 2010-06-23, 21:43(Ostatnia zmiana: 2010-06-23, 21:53)
Cytuj
- edytujesz co tam chcesz
- zapisujesz jako compiled zen

Tyle, że jak mam włączony już editor mode, to później nie mam w ogóle opcji 'Save ZEN", tylko i wyłącznie Save MESH.  ;/

No i po kompilacji świata "woda przestaję płynąć"...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry