linijka z wytrzymałością 3465 5

O temacie

Autor olo

Zaczęty 12.05.2010 roku

Wyświetleń 3465

Odpowiedzi 5

olo

olo

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
No więc chodzi mi o to tym razem aby dodać nowy pasek jak jest np.: z maną czy z życiem to ja chciałbym zrobić coś podobnego jak w G3 wytrzymałość ale żeby to też działało jak na przykład biegam sprintem lub walczę coraz cięższą bronią to żeby mi to szybciej się marnowało

A! przypomniało mi się! :facepalm:  Może i to banalne ale ja tego nie wiem mianowicie by ktoś mógłby takowy zapas wytrzymałości zwiększyć(nauczyciel)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
http://wiki.worldofgothic.de/Tutorials/Balken
użyj translatora z google ;)

a co do zwiększania wytrzymałości to po prostu będziesz zwiększał zmienną którą utworzysz

olo

olo

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
słuchaj trzeci raz czytam ten tutorial i dalej nic z niego nie rozumiem nie obraź się na mnie ani nie strzelaj focha ale czy mógłbyś mi wytłumaczyć to wszystko krok po kroku?
 

olo

olo

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Ludzie! Nie bądźcie obojętni! Naprawdę to jest potrzebne! tłumaczenie Google'em nic mi nie daje. miejcie miłosierdzie!
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
http://www.godfather75.de/Bilder/FONT_G2.tga
ściągasz to jak zał warzysz to jest to czcionka ale znaki specjalne są zastąpione grafiką pasków
i na ekranie poprostu wyswietlasz napis z tego
czyli dajesz to
FUNC VOID Exp_Balken (VAR INT x, VAR INT y, VAR INT time, VAR STRING s1, VAR STRING s2, VAR STRING s3, VAR STRING s4, VAR STRING s5, VAR STRING s6, VAR STRING s7, VAR STRING s8, VAR STRING s9, VAR STRING s10, VAR STRING s11, VAR STRING s12, VAR STRING s13, VAR STRING s14, VAR STRING s15, VAR STRING s16, VAR STRING s17, VAR STRING s18, VAR STRING s19, VAR STRING s20, VAR STRING s21)
{
PrintScreen ( s1, x,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s2, x+1,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s3, x+2,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s4, x+3,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s5, x+4,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s6, x+5,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s7, x+6,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s8, x+7,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen ( s9, x+8,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s10, x+9,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s11, x+10,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s12, x+11,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s13, x+12,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s14, x+13,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s15, x+14,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s16, x+15,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s17, x+16,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s18, x+17,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s19, x+18,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s20, x+19,y,"font_g2.tga",time);
PrintScreen (s21, x+20,y,"font_g2.tga",time);
};
ale najpierw robisz 2 zmienne jedna to będzie wytrzymałość druga

olo

olo

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Dzięki ci panie wielki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry