Zauważyłem pewną rzecz. Jak mamy po ifie else if to nie daje się ; po } (tak jest w dialogach m. in. cor kaloma i nie tylko)
Uprościłem mój skrypt do minimum i dałem różne wariany (ify bez ;, ify z ;, if + else if i tak dalej.)
Oto niektóre z nich.
//========================================
//-----------------> fuckyou
//========================================
INSTANCE DIA_Grim_PP1 (C_INFO)
{
npc = Vlk_580_Grim;
nr = 11;
condition = DIA_Grim_fuckyou_Condition;
information = DIA_Grim_fuckyou_Info;
permanent = 0;
description = "Hej, frajerze!";
};
FUNC INT DIA_Grim_fuckyou_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Grim_fuckyou_Info()
{
AI_Output (other, self, DIA_Grim_fuckyou_15_00"); //Hej, frajerze!
if (other.attribute[STRENGTH] >= 11);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_01"); //Sam jesteś frajer
}
if (other.attribute[ATR_STRENGTH] <= 10);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_02"); //Zostaw mnie w spokoju, osiłku.
};
};
//========================================
//-----------------> fuckyou
//========================================
INSTANCE DIA_Grim_PP1 (C_INFO)
{
npc = Vlk_580_Grim;
nr = 11;
condition = DIA_Grim_fuckyou_Condition;
information = DIA_Grim_fuckyou_Info;
permanent = 0;
description = "Hej, frajerze!";
};
FUNC INT DIA_Grim_fuckyou_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Grim_fuckyou_Info()
{
AI_Output (other, self, DIA_Grim_fuckyou_15_00"); //Hej, frajerze!
if (other.attribute[STRENGTH] >= 11);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_01"); //Sam jesteś frajer
}
else if (other.attribute[ATR_STRENGTH] <= 10);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_02"); //Zostaw mnie w spokoju, osiłku.
};
};
//========================================
//-----------------> fuckyou
//========================================
INSTANCE DIA_Grim_PP1 (C_INFO)
{
npc = Vlk_580_Grim;
nr = 11;
condition = DIA_Grim_fuckyou_Condition;
information = DIA_Grim_fuckyou_Info;
permanent = 0;
description = "Hej, frajerze!";
};
FUNC INT DIA_Grim_fuckyou_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Grim_fuckyou_Info()
{
AI_Output (other, self, DIA_Grim_fuckyou_15_00"); //Hej, frajerze!
if (other.attribute[STRENGTH] >= 11);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_01"); //Sam jesteś frajer
};
if (other.attribute[ATR_STRENGTH] <= 10);
{
AI_Output (self, other, DIA_Grim_fuckyou_15_02"); //Zostaw mnie w spokoju, osiłku.
};
};
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co robię źle? Bo sam już nie wiem, patrzyłem do innych skryptów, porównywałem, robię co mogę a przy reprasowaniu skryptów w spacerze wyskakują mi same błędy.
PS. Sorry że napisałem dwa posty pod rząd ale jakbym tego nie zrobił to nikt by nie zauważył, że coś dodałem do tematu