lol ale głupoty gadasz ;]
mowa sie nie zmienia bo sa nagrane do każdego zdania inne mp3
a raczej dźwięki w formacie wav
wiec zeby zmienić musiał byś samemu nagrać dubbing
ale większość modów jest bez dubbingu i tez jest dobrze
Nie no wiem. Przecież głosy są nagrane przez aktorów a nie żaden syntezator. Nie chodzi mi o głosy tylko o brak napisów.
OTO NORMALNY SKRYPT dla Snafa.
INSTANCE DIA_Snaf_Hello (C_INFO)
{
npc = Vlk_581_Snaf;
nr = 2;
condition = DIA_Snaf_Hello_Condition;
information = DIA_Snaf_Hello_Info;
permanent = 0;
description = "Jak leci?";
};
FUNC INT DIA_Snaf_Hello_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Snaf_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Snaf_Hello_15_00"); //Jak leci?
AI_Output (self, other,"DIA_Snaf_Hello_01_01"); //Nienajgorzej! Człowiek, który umie dobrze gotować, ma tutaj wielu przyjaciół!
AI_Output (self, other,"DIA_Snaf_Hello_01_02"); //Chcesz może trochę mojej ryżowej zupy?
AI_Output (other, self,"DIA_Snaf_Hello_15_03"); //Dzięki.
AI_Output (self, other,"DIA_Snaf_Hello_01_04"); //Mógłbyś coś dla mnie zrobić...
A teraz zmieniamy
AI_Output (other, self,"DIA_Snaf_Hello_15_00"); //Jak leci?
na
AI_Output (other, self,"DIA_Snaf_Hello_15_00"); //Jak leci, koleś?
I niestety już tego kolesia gra nie wyświetli i tu mam problem.
Zresparuj skrypty w Spacerze.
Jeszcze się spacerem nie bawiłem, na razie próbowałem gothicmodstarterem ale ok spróbuję.