Tekstura 4084 8

O temacie

Autor

Zaczęty 30.03.2010 roku

Wyświetleń 4084

Odpowiedzi 8

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jest problem.
Mianowicie wyciągnąłem model bodajże belki drewna. Wziąłem również teksture.
Tu mnie troche zmuliło bo okazało się, że na jednej teksturze jest kilka innych.
Przykład:


A więc, jak w maxie wybrać jedną teksture z tych siedmiu i nałożyć ją na model?

 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
O ile wiem, to kwestia mapowania. Musisz tak zmapowyać, by cały model był na tylko 1 teksturze. Obszary modelu w mapowaniu mogą się na siebie nakładać.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Tekstura
#2 2010-03-31, 19:51(Ostatnia zmiana: 2010-04-03, 14:18)
Nie chodzi mi o mappowanie!
Wiem, że jest w maxie opcja, że otwiera się okienko po czym można w nim (chyba) wczytać tą teksture, zaznaczyć obszar na niej, który będzie materiałem na modelu.
Więc jak to zrobić?

Edit: odswiezam
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Tekstura
#3 2010-04-03, 14:21(Ostatnia zmiana: 2010-04-03, 14:30)
W Material Editor po dodaniu tekstury zaznacz "Apply" w Cropping/Placement(zakładka Bitmap Parameters) a następnie kliknij View Image. Tam wybierz obszar, który ma być brany pod uwagę przy teksturowaniu. Po tym zabiegu powinien używać tylko jednego kawałka tekstury.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No niby tak, ale podczas renderowania zawsze prosi o ścieżke do gothicowej tekstury zlewając to co mam w material editor :(  Puki nie dam mu ścieżki (nawet jak bede mial uwzgledniony diffuse) to model bedzie bez materiału :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To musisz skądś wytrzasnąć Gothica lub same tekstury. Innym sposobem się nie da. xd
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
O to chodzi że mam Gothica :lol:  Źle zrozumiałeś :D
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
O to chodzi że mam Gothica :lol:  Źle zrozumiałeś :D
Cytuj
Postów: 893
Co ty przez te prawie 900 postów robiłeś na tym forum ? :]

wyciągasz teksturę z gothica(w jakikolwiek sposób), jako staranazwa.jpg zapisujesz
wrzucasz na model w maxie a potem odpowiednio mapujesz pod dany element....
i oto filozofia :]
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Tekstura
#8 2010-04-03, 18:01(Ostatnia zmiana: 2010-04-03, 18:02)
Co ty przez te prawie 900 postów robiłeś na tym forum ? :]

Dobra już to rozkminilem jakis czas temu :lol:  
Hmm.. co ja robiłem? Głównie to nic :D  

Ale dzieki za odp.
dz!
Temat można zamknac
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry