Problem z dialogiem 2569 3

O temacie

Autor ZiomekGF

Zaczęty 13.04.2010 roku

Wyświetleń 2569

Odpowiedzi 3

ZiomekGF

ZiomekGF

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

ZiomekGF

Problem z dialogiem
2010-04-13, 22:40(Ostatnia zmiana: 2010-04-14, 18:26)
Witam was drodzy Modderzy (Moderzy?) ^^
Otóż mam pewien problem ze skryptem do dialogu mojej postaci, chciałem żeby wyszło coś takiego jak przy rozmowie z Borką tzn. Zadajesz pytanie, po czym znika ci napis "KONIEC" i masz do wyboru kilka odpowiedzi:

(U mnie to wyglądało tak)

- Masz mi go oddać. NATYCHMIAST!!!
- To spróbuj mi go odebrać...

I tutaj znika napis "KONIEC" i dwie odpowiedzi

- Lepiej już pójdę...
- No to pokaż na co cię stać.

Po wybraniu pierwszej opcji:

- Uuu... Boimy się? Lepiej już tu nie przychodź...

I potem jak chcemy zagadać to zaczyna nas atakować

Po wybraniu drugiej opcji od razu zaczyna atakować...


Fragment mojego skryptu wygląda tak:

Cytuj
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   Miecz
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu      (C_INFO)
{
   npc          =    SLD_888_Wiechu;
   nr          =    2;
   condition    =    DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Condition;
   information    =    DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Info;
   permanent     =  TRUE;
   description    =    "Podobno masz miecz Harka.";
};
func int DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Condition ()
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_PIR_555_Hark_Kartka))
   {
      return TRUE;
   };
};
func void DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Info ()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_15_00"); //Podobno masz miecz Harka...
   B_LogEntry (TOPIC_Wiechu, "Rozmawiałem z Wiechem...");
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_55_01"); //A jeśli tak?
   AI_Output (other, self,"DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_55_02"); //Masz mu go oddać, natychmiast!
   AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_55_03"); //No to spróbuj mi go odebrać...
   
   Info_ClearChoices    (DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu);
   Info_AddChoice      (DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu,"No to pokaż na co cię stać.",DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Fight);
   Info_AddChoice      (DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu,"Lepiej już pójdę...",DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No);
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Fight ()
{
   AI_Output   (other, self, "DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Fight_15_00"); //No to pokaż na co cię stać.
   
   Bodyguard_Killer = FALSE;
   
   AI_StopProcessInfos (self);
   B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No ()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No_15_00"); //Lepiej juz pójdę...
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No_55_01"); //Aaa. Boimy się... Lepiej juz tu nie wracaj...
   
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//            Return
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_walka   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
    nr          = 1;
    condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_walka_Condition;
    information = DIA_SLD_888_Wiechu_walka_Info;
    important    =    TRUE;
   permanent    =  FALSE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_walka_Condition()   
{
   if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No))
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_walka_Info()
{
   if (Knows_Wiechu == TRUE)
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_SLD_888_Wiechu_walka_09_02"); //To znowu ty...
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_SLD_888_Wiechu_walka_09_01");//Niech Hark sam sobie przyjdzie po ten miecz, a swojego posłańca już nie zobaczy. Broń się.
   };
   
   B_CheckLog();
   Info_ClearChoices   (DIA_SLD_888_Wiechu_walka);
   Info_AddChoice   (DIA_SLD_888_Wiechu_walka, DIALOG_ENDE, DIA_SLD_888_Wiechu_walka_ENDE );
   
};



Fragment "Return" to miał być skrypt który, tak jak u np. Dextera, sprawia że postać coś tam sobie mówi po czym atakuje nas...

Prosiłbym was o sprawdzenie mojego skryptu, gdyż przy odpalaniu gry przez StarterMod wyskakuje błąd:

"DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No"

 Nie jest akceptowany, nie wiem o co mu może chodzić gdyż jestem w tym raczej zielony...

Proszę o pomoc...
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Zrób Add_Choice'y.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

ZiomekGF

ZiomekGF

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Gdzie dokładnie?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Problem z dialogiem
#3 2010-04-14, 21:47(Ostatnia zmiana: 2010-04-14, 21:47)
Cytuj
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_Fight_15_00"); //No to pokaż na co cię stać.
Tu jednego.

Cytuj
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_888_Wiechu_Wiechu_No_15_00"); //Lepiej juz pójdę...
Tu drugiego.

Ale nie napiszę ci dokładnie co masz dodać, a co usunąć, bo nie pamiętam. Po oryginalnych skryptach idzie zrozumieć.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry