sprawdzanie czy dany NPC nie żyje 1844 2

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 27.03.2010 roku

Wyświetleń 1844

Odpowiedzi 2

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
kod brałem na podstawie misji z mordragiem i nie wiem co zrobiłem zle błąd to :
U:PAR: Syntax error : SMOK ( line 1131 )

oto kod kod podałem od 1130 linijki czyli w 2 linijce wykazuje bład
Cytuj
var C_NPC smok;
   smok = Hlp_GetNpc(Non_2999_Dragon_Undead);
INSTANCE Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble(C_INFO) //E2
{
   npc         = GRD_200_THORUS;
   nr         = 3;
   condition   = Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_Condition;
   information   = Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Ten smok już nie zyje";
};                      

FUNC INT Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_Condition()
{   
   if (Npc_IsDead(smok))
   {
      return 1;
   };
};
FUNC VOID Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_Info()
{   
   AI_Output (other, self,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_15_00"); //Ten smok już nie zyje
   AI_Output (self, other,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_09_01"); //No to chyba mamy problem z głowy ale co teraz z tym obozem trzeba go przeczyscic do konca
   AI_Output (other, self,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_15_02"); //Wezme to na siebie ale 1 warunek dajesz mi kilku kopaczy do pomocy z utrzumaniu obozu
   AI_Output (self, other,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_09_03"); //dobra wielce mi pomogłeś ale jeden warunek mój moge liczyc na twój obuz podczas wszelkich misji strarzy
   AI_Output (other, self,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_15_04"); //dobrze zgadzam sie
   AI_Output (self, other,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_09_05"); //to my juz bedziemy wracać
   AI_Output (other, self,"Info_Thorus_go_to_attak_nabagna_hehehe_ble_15_06"); //do zobaczenia
   ai_stopprocessinfos(self);
   B_ExchangeRoutine   (GRD_200_THORUS,"Start");
   B_ExchangeRoutine   (GRD_208_Cutter,"Start");
   B_ExchangeRoutine   (GRD_218_Gardist,"Start");
   B_ExchangeRoutine   (Grd_205_Scorpio,"Start");
   B_ExchangeRoutine   (GRD_240_Gardist,"Start");
   B_ExchangeRoutine   (Grd_244_Gardist,"Start");
};

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie możesz zrobić przypisania byle gdzie, musi być on w funkcji, w tym wypadku w funkcji dialogu.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a jak dam w innym dialogu też będzie działać ?? czy muszę dać podział if else w funkcji tego dialogu


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry