Witam. Swoją przygodę z modowaniem zacząłem od niedawna. Dla treningu robię małego moda. Już większość postaci i zadań mam zrobionych, mam jednak problem z jednym :
[codebox]//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_716_Martin_zadanie (C_INFO)
{
npc = SLD_716_Martin;
nr = 2;
condition = DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz może dla mnie jakieś zadanie?";
};
FUNC INT DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_15_00"); //Masz moze dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_01"); //Hmm. Biały wygląda na silny człowiek. Biały mi pomoże.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_03"); //Mów dalej.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_15_04"); //Brudne bandyta okraść Murzyna. Ja miał 200 sztuk złota. Bandyta zabrać złoto. Bandyta mieć obóz, siedzieć niedaleko. Ja zaprowadzić białego do bandyta obóz. My razem zabić bandyta. Biały i czarny potęga.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_05"); //Czyli w skrócie. Pójdziemy tam, zabijemy bandytów, zabierzemy im twoje złoto i się podzielimy. W takim razie w drogę!
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_06"); //Czarnemu się to podoba! Chodźmy!
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
Log_CreateTopic (TOPIC_bandyci, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_bandyci, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_bandyci, "Spotkałem w tawernie czarnucha. Powiedział, że okradli go bandyci. Mają obóz niedaleko. Pójdę z nim i ich zabiję. Podejrzewam, że dostane za to dużo kasy.");
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_15_07"); //No, w końcu ostatni padł.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_08"); //Czarny dziękować białemu. Teraz czarny poszukać pieniędzy.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_09"); //(szuka)
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_15_10"); //(szuka)
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_11"); //(dalej szuka)
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_12"); //(zgadnij co robi?)
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_15_13"); //(Brawo! Szuka)
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_14"); //Znalazłem! Trzymaj, to dla białego. Czarny dziękować białemu. Biały uratować Murzyna.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_716_Martin_zadanie_Info_55_15"); //Nie ma za co Martin. Mam nadzieję, że jescze się spotkamy.
Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
B_LogEntry (TOPIC_bandyci, "Z pomocą czarnego zabiłem bandytów. Murzyn dał mi za to połowę tego co tam znalazł - 100 sztuk złota.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_bandyci, LOG_SUCCESS);
};[/codebox]
Chodzi o to, że po rozmowie z postacią i wybraniem zadania postać prowadzi mnie do waypointu, jednak dostaję od razu 100 sztuk złota i wpis w dzienniku, który powinienem dostać na końcu drogi. Podejrzewam że muszę jakoś oddzielić jedną częśc od drugiej, nie wiem jednak jak.
PS. Wiem że dialog do dupy

Robie tego moda tylko po to, żeby się podszkolić i pokazać kumplowi ^_^