Łączenie bibeda z meshem 1665 4

O temacie

Autor Moszek

Zaczęty 24.02.2010 roku

Wyświetleń 1665

Odpowiedzi 4

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Witajcie, mam problem z maxem. Chciałem zrobić .asca na podstawie pliku ORE_GROUND_GOLD. Tylko napotkał mnie pewien problem. Usuwam mesha bryły złota. Dodaje nowego mesha i nazywam go tak samo jak nazywała się bryła złota. Jednak kiedy połącze go z bipedem i exportuje kerraxem Spacer go nie widzi. Łączyłem go opcją Skin. Macie jakiś pomysł?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Łączenie bibeda z meshem
#1 2010-02-26, 12:38(Ostatnia zmiana: 2010-02-26, 12:42)
ej ale na mob trzeba zrobicz jego mds i animke , niepamientam zupelnie ale trzeba zrobicz animke czlovieka ktory cosz vykonuje z mobem  , i vyexportovacz osobno animke moba osobno czlovieka i potem razem i zapisuje sie do mds tylko nepamientam mds'a
 


Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Nad .MDSem i animacją pomęczę się później. Jak sprawdzałem w Spacerze to bryły złota z kopalni miały Visual ORE_GROUND_GOLD.ASC. A to jest .ASC statyczny (bez animacji). Mojego .ASCa w ogóle nie widać. Jeśli tylko podmienię teksturę złota to wszystko chodzi ładnie. Jeśli nie połączę Mesha z Bipedem w ogóle nie wyeksportuje Mesha. Może źle go łącze? Próbowałem Skinem, a później Physicoue (Czy jakoś tak).
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Łączenie bibeda z meshem
#3 2010-02-26, 16:42(Ostatnia zmiana: 2010-02-26, 16:46)
Cytuj
.ASC statyczny (bez animacji)
Nie wydaje mi się.

Na World of Gothic był tutorial o podobnej tematyce, poszukaj.
EDIT:
http://wiki.worldofgothic.de/Tutorials/Mobsi%2BTutorial
EDIT2:
Po za tym, nie lepiej po prostu podmienić mesha bryły, a nie go usuwać?
 
Spoiler

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Dobrze, dzięki za tutorial, już sobie poradzę. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry