Problem z wywołaniem animacji 3570 9

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 24.02.2010 roku

Wyświetleń 3570

Odpowiedzi 9

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
oto kod wódki nie wiem dlaczego nie działa ostatnia pętla ma wywoływać padnięcie beziego na ziemie i podniesienie się proszę o pomoc z góry dzieki jak co to nie ma żadnych błędów przy kompilacji i w trakcie gry po prostu nie jest wykonywana

INSTANCE ItFo_Potion_Water_01(C_Item)
{
name = "Wóda";

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = Value_Wasser;

visual = "ItFo_Potion_Water_01.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseWaterPotion;
scemeName = "POTION";

description = name;
TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Wasser;
TEXT[2] = "moze lepiej tego nie pic pewnie jest tu kolo 40 %"; COUNT[2] = " ";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Wasser;
};

func VOID UseWaterPotion()
{
PrintScreen ("ło kurwa ale mocne", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 6 );
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Wasser);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-4;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-4;
Mdl_ApplyOverlayMdsTimed(self,"HumanS_Drunken.mds",(20-hero.attribute[ATR_STRENGTH])*60*1000*40);
pilem=pilem+4;
if (pilem >= 20)
{
B_RaiseAttribute (ATR_MANA_MAX,5);
B_RaiseAttribute (ATR_STRENGTH,5);
B_RaiseAttribute (ATR_DEXTERITY,5);
pilem=pilem-20;
};
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] <= 34)
{
AI_PlayAni (self,"S_Fallen");
AI_PlayAni (self,"S_Fallen_2_stand");
};
};

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może ma więcej niż 34 siły?

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie bo daje nową grę żeby wszystko się załadowało od nowa tak jak trzeba więc ma 10 siły


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok spróbuje

EDIT : sprawdziłem i jest chyb problem z animacją bo próbowałem z konsoli i tez nie działało jest jakaś inna animacja która spowodowała by żeby bezio walnął na glebę ?

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
nie lepiej  
var int STRlvl;
 func VOID UseWaterPotion()
{
PrintScreen ("ło kurwa ale mocne", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 6 );
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Wasser);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]-4;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS]-4;
Mdl_ApplyOverlayMdsTimed(self,"HumanS_Drunken.mds",(20-hero.attribute[ATR_STRENGTH])*60*1000*40);
pilem=pilem+4;
if (pilem >= 20)
{
B_RaiseAttribute (ATR_MANA_MAX,5);
B_RaiseAttribute (ATR_STRENGTH,5);
B_RaiseAttribute (ATR_DEXTERITY,5);
pilem=0;
  STRlvl = STRlvl +4
};
if (STRlvl == 34)
{
AI_PlayAni (self,"S_Fallen");
AI_PlayAni (self,"S_Fallen_2_stand");
};
};
Pozatym, dałeś opreator <= (minejszy lub równy), czyli warunek jest włączany odrazu
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ty zrobiłeś teraz takie coś ze na pewno działać nie będzie już na pierwszy zut oka bo będzie się włanczało jak będzie dokładnie 34 a dodajesz co 4 więc jak wyjdzie ci równa liczba 34 ??? a o średniku na końcu linijki która odpowiada za dodawanie już nie wspomnę :)

Cytuj
Pozatym, dałeś opreator <= (minejszy lub równy), czyli warunek jest włączany odrazu

no bo oto mi chodziło ze jak ma mniej niż 35 siły po 1 butelce pada na glebę więc można byłoby to wyćwiczyć go i już by nie padał

i nie jest włączany od razu bo jest w pętli func VOID UseWaterPotion()


tylko jaka animacje dać bo te nie działają nawęd wywołane z konsoli

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Problem z wywołaniem animacji
#7 2010-02-25, 17:56(Ostatnia zmiana: 2010-02-25, 17:58)
Jak masz tego MDS-a humans_drunken, to może wywołaj animkę jump, on się wtedy o ile wiem przewraca do przodu.

t_Stand_2_Jump
a za chwilę
t_Jump_2_Stand
 
Spoiler

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
za chwile wypróbuje :)  w tym wypadku będzie nawęd lepiej bo bardziej realistycznie a nie odrazu gleba mam nadzieje ze będzie działało :D

EDIT : nie działa może dlatego ze animacja picia zajmuje trochę czasu jak wstrzymać wykonywanie tych animacji na około 4 sekundy ???

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Problem z wywołaniem animacji
#9 2010-02-25, 21:18(Ostatnia zmiana: 2010-02-25, 21:19)
Cytuj
EDIT : nie działa może dlatego ze animacja picia zajmuje trochę czasu jak wstrzymać wykonywanie tych animacji na około 4 sekundy ???
AI_Wait (self, 4);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry