Problem ze zbrojami addon. 3049 9

O temacie

Autor PoslannikZetKas

Zaczęty 28.01.2010 roku

Wyświetleń 3049

Odpowiedzi 9

PoslannikZetKas

PoslannikZetKas

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Pewnie dla wielu jest to już pestka, jednak ja od niedawna zajmuję się gothicem i mam problem.

Chcę zrobić nową zbroję na bazie zbroi magnata. Nie byłoby problemu gdybym chciał tylko podmienić teksturę, albo nazwa tej tekstury kończyła się na *_V0-C (na podstawie tutka Zkirteam'a). Jednak tak nie jest.

Co więc powinienem zrobić? Czy chodzi o pliki asc? Jeśli tak to gdzie w G2NK można znaleźć pliki asc? Szukałem ich w katalogach i przez vdfs'a ale nie znalazłem. Znalazłem tylko w plikach MDM informacje o ich istnieniu.
Proszę o pomoc.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Są one w _Work/data/Anims/asc_bodies/Armor ;]  Otwórz plik Armor_Chaos_Addon.asc notatnikiem, zmień
*BITMAP "Armor_Chaos.tga"
na:
*BITMAP "NAZWA TWOJEJ TEKSTURY.tga"
I zapisujesz to na pulpicie. Potem zmieniasz nazwę tegoż pliku na np. Armor_Nanana i wbijasz do folderu Armor.

Teraz otwórz plik _Work/data/Scripts/content/Items/IT_Addon_Armor.d, odnajdź skrypt zbroi magnata i skopiuj go całego. Zjedź na sam dół i wklej. Wystarczy już, że zmienisz z:
INSTANCE ITAR_OreBaron_Addonna:
INSTANCE ITAR_(i tutaj wpisz to, jakim kodem w grze chcesz, by ta zbroja była przywoływana)
Oraz z:
visual_change = "Armor_CHAOS_ADDON.asc";na:
visual_change = "Armor_Nanana.asc";
To 'Nanana' jest umowne. Jeśli plik .asc zapiszesz Armor_Blabla.asc to i w skrypcie musi być:
visual_change = "Armor_Blabla.asc";
Uruchom Gothica z opcją Reparse Scripts, wpisz kod i ciesz się nową zbroją w grze :P
 

PoslannikZetKas

PoslannikZetKas

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź!

Teraz wiem z czym jest problem: otóż nie mam czegoś takiego jak asc_bodies.
Z czego to może wynikać? skąd wziąć?
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Problem ze zbrojami addon.
#3 2010-01-28, 17:38(Ostatnia zmiana: 2010-01-28, 17:39)
Czyli masz w _Work/data/Anims tylko kilka plików? W takim razie wypakuj tam Anims.vdf narzędziem GothicVDFS ;]
 

PoslannikZetKas

PoslannikZetKas

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
GothicVdfs'em otwarłem anims (w viewer), root path na E:\gothic II, Extract volume, zerkąłem i nadal tam jest tylko to co było: _compiled, mds_mobsi, mds_overlay i masa mdsów luzem. zero asc.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
No to musisz zdekompilowac je Gothic Sourcerem lub ściągnąc z WoG-a...
 
Spoiler

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Problem ze zbrojami addon.
#6 2010-01-28, 18:14(Ostatnia zmiana: 2010-01-28, 18:15)
Tutaj masz do ściągnięcia te pliki .asc z WoGa.
 

PoslannikZetKas

PoslannikZetKas

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Próbowałeś samemu je wypakować. Bo mi się nie udało. Chyba coś zjeb@ne jest
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Problem ze zbrojami addon.
#8 2010-01-28, 18:31(Ostatnia zmiana: 2010-01-28, 18:33)
nie niejest , rozpakujesz VDF cale anims vdf a potem sourcererem humans.msb tam znajdujesz tvoj plik asc i popraviasz np v maxie pote exporujesz pod inna nazva i masz
- texture mozesz zmienicz notpadem lub v maxie
 


PoslannikZetKas

PoslannikZetKas

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Faktycznie nie jest.
Ściągnąłem na komputerze kolegi i jest. Dziwne, bardzo dziwne.

Wszystko już zrobiłem i działa!
Dzięki wielkie! Bardzo mi pomogliście.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry