Są one w _Work/data/Anims/asc_bodies/Armor ;] Otwórz plik Armor_Chaos_Addon.asc notatnikiem, zmień
*BITMAP "Armor_Chaos.tga"
na:
*BITMAP "NAZWA TWOJEJ TEKSTURY.tga"
I zapisujesz to na pulpicie. Potem zmieniasz nazwę tegoż pliku na np. Armor_Nanana i wbijasz do folderu Armor.
Teraz otwórz plik _Work/data/Scripts/content/Items/IT_Addon_Armor.d, odnajdź skrypt zbroi magnata i skopiuj go całego. Zjedź na sam dół i wklej. Wystarczy już, że zmienisz z:
INSTANCE ITAR_OreBaron_Addon
na:
INSTANCE ITAR_(i tutaj wpisz to, jakim kodem w grze chcesz, by ta zbroja była przywoływana)
Oraz z:
visual_change = "Armor_CHAOS_ADDON.asc";
na:
visual_change = "Armor_Nanana.asc";
To 'Nanana' jest umowne. Jeśli plik .asc zapiszesz Armor_Blabla.asc to i w skrypcie musi być:
visual_change = "Armor_Blabla.asc";
Uruchom Gothica z opcją Reparse Scripts, wpisz kod i ciesz się nową zbroją w grze