Witam. Mam problem z pewnym błędem. Napisałem dialog do NPC Fiska lecz przy reparsowaniu mam taki błąd:
U:PAR: Unknown Identifier: (line 402)
Nie wiem jak to naprawić może wy mi pomożecie?
Oto skrypt Fiska:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Pierścień
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Fisk_Pierścień (C_INFO)
{
npc = STT_311_Fisk;
nr = 1;
condition = Dia_Fisk_Pierścień_condition;
information = Dia_Fisk_Pierścień_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Masz może jakiś magiczny artefakt na sprzedaż?";
};
FUNC int Dia_Fisk_Pierścień_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Herek_Mammiecz))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Fisk_Pierścień_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Fisk_Pierścień_1_01"); //Masz może jakiś magiczny artefakt na sprzedaż?
AI_Output (self, other,"DIA_Fisk_Pierścień_1_02"); //Mam tu pewną śliczną błyskotkę. Nazywa się Pierścień Obrony.
AI_Output (self, other,"DIA_Fisk_Pierścień_1_03"); //Kosztuje tylko 250 bryłek rudy. Zainteresowany?
Info_ClearChoices (DIA_Fisk_Pierścień);
Info_Addchoice (DIA_Fisk_Pierścień,"Wróć",DIA_Fisk_Pierścień_BACK);
Info_Addchoice (DIA_Fisk_Pierścień,"Jasne. Dawaj ten pierścień.",DIA_Fisk_Pierścień_Dawajto);
};
func void DIA_Fisk_Pierścień_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Fisk_Pierścień);
};
func void DIA_Fisk_Pierścień_Dawajto()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Fisk_Pierścień_3_01"); //Jasne. Dawaj ten pierścień.
if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) < VALUE_Schutzring_Magie2)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Fisk_Pierścień_3_02"); //Nie masz rudy. Wynocha!
}
else
{
AI_Output (self, other,"DIA_Fisk_Pierścień_3_03"); //Dobry wybór!
B_GiveInvItems (hero, self, ItMinugget, VALUE_Schutzring_Magie2);
CreateInvItem (self, Schutzring_Magie2);
B_GiveInvItems (self, hero, Schutzring_Magie2, 1);
Info_ClearChoices (DIA_Fisk_Pierścień);
};