efekt broni 1044 1

O temacie

Autor kubaxd

Zaczęty 1.11.2009 roku

Wyświetleń 1044

Odpowiedzi 1

kubaxd

kubaxd

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy

kubaxd

efekt broni
2009-11-01, 09:18(Ostatnia zmiana: 2009-11-01, 12:29)
Chodzi oto aby zrobić broni jakiś efekt taki jak np. na tym foto i nie chodzi o jakieś tam dodatkowe obrażenia tylko żeby np. było takie światło dookoła bohatera albo inny efekt jak się daną broń nałoży
 

Levy

Levy

Użytkownicy
posty61
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rzucasz się na głęboką wodę, ale jeśli chcesz zrobić taka rzecz ( nie ukrywajmy ze do prostych nie nalezy ) to musisz pewnie sporo umiec. A wiec wytłumacze ci to jak komus kto zna sie na rzeczy:
Tworzysz PFXa ( jeśli nie potrafisz, poszukaj tutków ), Pozniej trzeba zrobic aby dany PFX odpalił, wiec np. tworzysz animacje i piszesz w pliku HUMANS by wraz z animacją odpalił dany PFX. Następnie w funkcji tej broni wpisujesz, aby po jej założeniu dana animacja została odpalona, linijka ta wygląda tak:
AI_PlayAni(self,"nazwa animacji");

Sorki jeśli jest cos niezrozumiałe, a przypuszczam że tak ale nie potrafie tego jaśniej wyjasnic. Pozdro
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry