Problem z ASC 904 0

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 31.10.2009 roku

Wyświetleń 904

Odpowiedzi 0

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Silver

Problem z ASC
2009-10-31, 15:34(Ostatnia zmiana: 2009-11-01, 00:00)
mam problem z asc, a dokładnie z asc tekstury.zrobiłem wszystko co napisał kubaxd i wyskakuje mi błąd że nie ma asc.
oto skrypt
Cytuj
//****************************
//   Rock-Bird Prototype
//****************************

PROTOTYPE Mst_Default_Rock_Bird(C_Npc)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Skalny Ptak";
   guild                     =   GIL_SCAVENGER;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_SCAVENGER_DEMON;
   level                     =   12;
   
   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   120;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   120;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   1500;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   1500;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections -----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   600;
   protection   [PROT_EDGE]         =   600;
   protection   [PROT_POINT]      =   600;
   protection   [PROT_FIRE]         =   0;
   protection   [PROT_FLY]         =   600;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   600;
   
   //----- Damage Types ----
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
   //damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   100;
   //damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;   //STR wird genommen, wenn Summe aller dam = 0
   //damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
   //damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
   //damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
   //damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
   
   //----- Kampf-Taktik ----
   fight_tactic   =   FAI_SCAVENGER;
   
   //----- Senses & Ranges ----
   senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   
   //----- Daily Routine ----   
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;
   
   aivar[AIV_MM_SleepStart]    = 22;   
   aivar[AIV_MM_SleepEnd]      = 6;
   aivar[AIV_MM_EatGroundStart]= 6;
   aivar[AIV_MM_EatGroundEnd]   = 22;
};


//************
//   Visuals
//************


func void B_SetVisuals_Rock_Bird()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "ScavengerGL.mds");
   //                        Body-Mesh               Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Scavenger_Fire_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//***************
//   Scavenger    
//***************

INSTANCE Rock_Bird   (Mst_Default_Rock_Bird)
{
   B_SetVisuals_Rock_Bird();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 10000);
};
Pomóżcie :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry