Miecze runiczne! Pomocy! 2939 2

O temacie

Autor Adriano

Zaczęty 22.10.2009 roku

Wyświetleń 2939

Odpowiedzi 2

Adriano

Adriano

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Jak zrobić więcej niż jeden miecz runizny?

Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jak zrobić więcej niż jeden miecz runiczny?
Skrypt jest w porządku tylko co trzeba dodać, abym mógł dodać kolejny miecz runiczny? Miecz runiczny w B_AssesDamage a ten drugi plik też potrzebny do miecza to B_MM_AssesDamage

Pomocy!
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy

luszczak

Miecze runiczne! Pomocy!
#1 2009-10-23, 19:56(Ostatnia zmiana: 2009-10-25, 07:57)
To proste piszesz to samo tylko że pod spodem i w linijce func void B_(PISZESZ TU CO INNEGO) (var C_NPC oth, var C_NPC slf), ZMIENIASZ SŁOWA  W var_coś tam, dalej poprawiasz to co zmieniłeś w var_cośtam, a na sam koniec piszesz pod B_BeliarsWeaponSpecialDamage       B_K  (other, self); i jeśli chcesz żeby runa odbierała życie stworkom to piszesz to samo tylko że w pliku B_MM_AssessDamage

Jak nie załapałeś to zobacz tutaj:
func void B_K (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (50);
procent_trafienia = 50;
obrazenia = 150;

if (Npc_HasItems(hero, testruniczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, testruniczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);

AI_PlayAniBS (self, "T_STAND_2_FREEZE_VICTIM", BS_UNCONSCIOUS);
};
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, testruniczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, testruniczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
//////Przydatne kreski, http://themodders.org/style_emoticons/default/20.gif
func void B_huj (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM read;
var int ran;
var int procent;
var int obraz;

read = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
ran = Hlp_Random (50);
procent = 50;
obraz = 150;

if (Npc_HasItems(hero, testruniczny) == TRUE && Hlp_IsItem(read, testruniczny) == TRUE)
&& (ran <= procent)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obraz);

AI_PlayAniBS (self, "T_STAND_2_FREEZE_VICTIM", BS_UNCONSCIOUS);
};
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, testruniczny) == TRUE && Hlp_IsItem(read, testruniczny) == TRUE)
&& (ran <= procent)
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};


func void B_AssessDamage ()
{
var C_NPC Quarho; Quarho = Hlp_GetNpc (NONE_ADDON_111_Quarhodron);
var C_NPC Rhadem; Rhadem = Hlp_GetNpc (NONE_ADDON_112_Rhademes);

if ((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Quarho)))
|| ((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Rhadem)))
{
B_GhostSpecialDamage (other, self);
return;
};

B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);
 B_K  (other, self);
 B_huj  (other, self);
ACHTUNG!!!!!!
Pisałem w pośpiech więc mogłem nie poprawić wszystkiego!!!!!
Tak samo piszesz w x:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\AI\Monster\B_Monster w pliku B_MM_AssessDamage pod    B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);
i bedzie git
Mam nadzieje że pomogłem!!!
Na przyszłość skorzystaj z usług Google http://www.google.pl/
Tam znajdziesz odpowiedź na wszystko ( wiem bo sam sprawdzałem)
 

Adriano

Adriano

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Adriano

Miecze runiczne! Pomocy!
#2 2009-10-24, 13:48(Ostatnia zmiana: 2009-10-24, 19:19)
Dzięki, ale pomyliłeś się w linijce :
[codebox]procent_ = 50;[/codebox]
nie powinieneś napisać "_"
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry