Magiczna Broń - Problem ze znalezieniem funkcji 2534 2

O temacie

Autor Tasilvar

Zaczęty 13.09.2009 roku

Wyświetleń 2534

Odpowiedzi 2

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Ostatnio zacząłem robić efektowne bronie, aakujące zaklęciami. Posłużyłem się do tego tutkiem Zyska.
Wszystko jasne, tyle, że podczas repreasowania skryptów pojawia się błąd, że nie program nie może zidentyfikować nazwy funkcji:

weaponreaction(other,self);
Dodam jeszcze, że funkcję zapisałem w folderze evenst,  a weaponreaction dałem dla testów tylko do jednej z funkcji, do których należało zamieścić owy kod, (znaczy dałem narazie tylko do ZS_Reacttodamage), bo nie widzę sensu dawać do kolejnych skoro tu nie może tego rozpoznać.
 


Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Znaczy funkcje weaponreaction tak?

FUNC VOID weaponreaction (var c_npc attacker,var c_npc defender)
{
if(!Npc_IsInFightMode(attacker,FMODE_MELEE))
{
return 1;
};

var c_item weapon;
weapon=Npc_GetReadiedWeapon(attacker);
if(Hlp_IsItem(weapon,RuneSword))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube",attacker,defender,0/*- poziom czaru 0, bo bryła nie ma poziomów*/,0/*obrażenia - obrażenie zadawane przez ZS_MagicFreeze*/,0/*rodzaj obrażeń (żadne)*/,FALSE);
PrintScreen ("Masz wspaniały miecz runiczny", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE);
Npc_SendPassivePerc(self, PERC_ASSESSFIGHTSOUND, self, other);


// kein Freezen von SLEEPER, DEMON, GOLEM, SWAMPSHARK, TROLL und wenn Opfer in BS_SWIM oder BS_DIVE
// FIXME: MInecrawlerqueeen ist GIL_MINECRAWLER! Andere Gilde geben, damit auch sie nicht gefreezt werden kann?!
if ( !( (self.guild == GIL_SLF) ||
(self.guild == GIL_DEMON) ||
(self.guild == GIL_GOLEM) ||
(self.guild == GIL_SWAMPSHARK) ||
(self.guild == GIL_TROLL)) ) &&
( ! (C_BodystateContains(self,BS_SWIM)) || (C_BodystateContains(self,BS_DIVE)) )
{
Npc_ClearAIQueue(self);
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
};

};

};


EDIT: Jak narazie powyższy problem rozwiązałem, tylko teraz 2  sprawy. Po pierwsze - zaklęcie działa tylko na ludzi, po drugie,tylko jak pierwszy raz zaatakuję to ujawnia się efekt czaru...

EDIT2:

Na podstawie tutku zyska, takedowna i moich metod prób i błędów wreszcie to rozwiązałem. Dodam, że przyczyną mógł być brak trigger scripta, którego teraz dodałem, albo zła lokalizacja skryptu miecza  runicznego(z folderu evenst przeniosłem do items i w gothic.src zamieściłem jego lokalizację)

Temat można zamknąć:D

Ok, zamykam,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry