Znaczy funkcje weaponreaction tak?
FUNC VOID weaponreaction (var c_npc attacker,var c_npc defender)
{
if(!Npc_IsInFightMode(attacker,FMODE_MELEE))
{
return 1;
};
var c_item weapon;
weapon=Npc_GetReadiedWeapon(attacker);
if(Hlp_IsItem(weapon,RuneSword))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube",attacker,defender,0/*- poziom czaru 0, bo bryła nie ma poziomów*/,0/*obrażenia - obrażenie zadawane przez ZS_MagicFreeze*/,0/*rodzaj obrażeń (żadne)*/,FALSE);
PrintScreen ("Masz wspaniały miecz runiczny", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE);
Npc_SendPassivePerc(self, PERC_ASSESSFIGHTSOUND, self, other);
// kein Freezen von SLEEPER, DEMON, GOLEM, SWAMPSHARK, TROLL und wenn Opfer in BS_SWIM oder BS_DIVE
// FIXME: MInecrawlerqueeen ist GIL_MINECRAWLER! Andere Gilde geben, damit auch sie nicht gefreezt werden kann?!
if ( !( (self.guild == GIL_SLF) ||
(self.guild == GIL_DEMON) ||
(self.guild == GIL_GOLEM) ||
(self.guild == GIL_SWAMPSHARK) ||
(self.guild == GIL_TROLL)) ) &&
( ! (C_BodystateContains(self,BS_SWIM)) || (C_BodystateContains(self,BS_DIVE)) )
{
Npc_ClearAIQueue(self);
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
};
};
};
EDIT: Jak narazie powyższy problem rozwiązałem, tylko teraz 2 sprawy. Po pierwsze - zaklęcie działa tylko na ludzi, po drugie,tylko jak pierwszy raz zaatakuję to ujawnia się efekt czaru...
EDIT2:
Na podstawie tutku zyska, takedowna i moich metod prób i błędów wreszcie to rozwiązałem. Dodam, że przyczyną mógł być brak trigger scripta, którego teraz dodałem, albo zła lokalizacja skryptu miecza runicznego(z folderu evenst przeniosłem do items i w gothic.src zamieściłem jego lokalizację)
Temat można zamknąć:D
Ok, zamykam,
Adanos