Problemy z hełmem 3249 13

O temacie

Autor Radek

Zaczęty 27.08.2009 roku

Wyświetleń 3249

Odpowiedzi 13

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problemy z hełmem
2009-08-27, 11:19(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 11:19)
Witajcie.
Mam kolejny problem, a mianowicie: zrobiłem model 3D hełmu (w BLENDERZE), wygląda tak (3 rzuty):

Zrobiłem skrypt hełmu. Wygląda tak:
Cytuj
INSTANCE ITAR_hełm (C_Item)
{
name                       =    "Hełm testowy";

mainflag                   =    ITEM_KAT_ARMOR;
flags                      =    0;

protection [PROT_EDGE]     =     10;
protection [PROT_BLUNT]    =     10;
protection [PROT_POINT]    =     10;
protection [PROT_FIRE]     =     10;
protection [PROT_MAGIC]    =     10;

value                      =     1000;

wear                       =     WEAR_HEAD;

visual                     =     "helm.3ds";
material                   =     MAT_LEATHER;

description                =     name;
TEXT[0]                    =     "Hełm do testu";
TEXT[1]                    =     NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]    = protection    [PROT_EDGE];
TEXT[2]                    =     NAME_Prot_Point;        COUNT[2]    = protection    [PROT_POINT];
TEXT[3]                    =     NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]    = protection    [PROT_FIRE];
TEXT[4]                    =     NAME_Prot_Magic;        COUNT[4]    = protection    [PROT_MAGIC];
TEXT[5]                    =     NAME_Value;             COUNT[5]    = value;
};
plik helm.3ds znajduje się w
Cytuj
D:\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\Data\Meshes\Items\Armor
Napiszcie mi proszę, jak mam zrobić teksturę do tego hełmu i gdzie ją potem dać (tylko proszę od A do Z)
Szukałem na stronie BLENDERA, ale nic z nich nie zrozumiałem. Napiszcie go proszę w miarę zrozumiale.
PS.
Jeśli mam błąd w skrypcie hełmu, to powiedzcie gdzie.
I jeśli w złym dziale, to proszę o przeniesienie.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Znajdź tutorial dotyczący teksturowania w Spacerze. Teksturę dodajesz do gry jak każdą inną (patrz choćby tutoriale poświęcone dodawaniu nowych pancerzy)
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problemy z hełmem
#2 2009-08-27, 11:40(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 15:39)
Z tego co czytałem, to trzeba zrobić w Blenderze(poprzez nacinanie), tylko tego nie rozumiem, i nie wiem gdzie to później dać.

EDIT:
Pomoże ktoś??

Nikt nie pomoże??
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Pytanie o Blendera nadawałoby się bardziej do działu z 3D.
Cytuj
Napiszcie mi proszę, jak mam zrobić teksturę do tego hełmu i gdzie ją potem dać (tylko proszę od A do Z)
Liczysz, że ktoś specjalnie dla ciebie napisze tutorial?
 

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
No oczywiście, tylko dla mnie, innym nie bo by jeszcze się nauczyli.
A tak serio to bardzo przydałby się taki tutek.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
To poszukaj tutoriali. Już się nawet szukać nie chce?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problemy z hełmem
#6 2009-08-27, 15:53(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 15:55)
Jak bym znalazł to bym tego posta nie pisał. Myślisz że od razu bym tu pisał, wcześniej nic nie szukając??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Tak myślę, bo niektórzy po prostu myślą, że wszyscy wszystko im na tacy podają, a tak nie jest(zdarzają się osobliwe przypadki, ale to rzadkość).
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
Szukałem, ale nie znalazłem niczego, co opisywało by tworzenie hełmu. Skrypt umiem zrobić, ale nie wiem jak dodać nowy model 3DS i go oteksturować.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Problemy z hełmem
#9 2009-08-27, 16:05(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 16:08)
Przecież hełm to zwykły obiekt. Po prostu poszukaj teksturowanie obiektów. Może znajdziesz coś na www.blender.org

EDIT: Jeśli masz WIELKIE problemy z teksturowaniem, to pisz na pw.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
Załóżmy, że uda mi się oteksturować. I co dalej? Zamienić format na .tex i gdzie wrzucić??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
To chyba do _Compiled.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
A w skrypcie muszę coś zmieniać?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Jeśli oteksturujesz helm.3ds, to nie.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry