Witajcie.
Mam kolejny problem, a mianowicie: zrobiłem model 3D hełmu (w BLENDERZE), wygląda tak (3 rzuty):

Zrobiłem skrypt hełmu. Wygląda tak:
INSTANCE ITAR_hełm (C_Item)
{
name = "Hełm testowy";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 10;
protection [PROT_BLUNT] = 10;
protection [PROT_POINT] = 10;
protection [PROT_FIRE] = 10;
protection [PROT_MAGIC] = 10;
value = 1000;
wear = WEAR_HEAD;
visual = "helm.3ds";
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[0] = "Hełm do testu";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
plik helm.3ds znajduje się w
D:\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\Data\Meshes\Items\Armor
Napiszcie mi proszę, jak mam zrobić teksturę do tego hełmu i gdzie ją potem dać (tylko proszę od A do Z)
Szukałem na stronie BLENDERA, ale nic z nich nie zrozumiałem. Napiszcie go proszę w miarę zrozumiale.
PS.
Jeśli mam błąd w skrypcie hełmu, to powiedzcie gdzie.
I jeśli w złym dziale, to proszę o przeniesienie.