Kolejny problem z dialogiem 2119 6

O temacie

Autor Radek

Zaczęty 11.08.2009 roku

Wyświetleń 2119

Odpowiedzi 6

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
Możecie mi powiedzie, co w tym dialogu jest źle??
Mianowicie nie wyświetla się dialog o instancij DIA_SLD_888_Wiechu_browar.
Inne działają poprawnie.

Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_siema   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_siema_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_siema_01_01"); //Umieram...
};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Umierasz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_siema))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_15_00"); //Jak to umierasz?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_01_01"); //Umieram, bo od jakiś 10 minut nie piłem żadnego browara i nie mam wystarczająco dużo sił, by dojść do tawerny, a w okolicy nie ma żadnego teszczaka czy stonki, gdzie mógłbym kupi jakiegoś browca.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie_01_02"); //Jeżeli mógłbyś mi przynieść jakieś piwo byłbym dozgonnie wdzięczny.

   Log_CreateTopic(TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Wiesław potrzebuje piwa.");
   
};

//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Wiechu_browar   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Wiechu;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam browara";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{
        if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
        && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
   {
   return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_15_00"); //Mam piwo.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_01_01"); //Bożesz ty mój! Chłopie, ratujesz mi życie!
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Wiechu_browar_01_02"); //Naprawdę wielkie dzięki! Weź kilka złociszy w nagrodę.

   
   B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
   Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
   B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dałem Wiechowi piwo.");
   Log_SetTopicStatus(TOPIC_piwko, LOG_SUCCESS);
   B_GivePlayerXP (XP_browar);

   
};
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Cytuj
FUNC INT DIA_SLD_888_Wiechu_browar_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Wiechu_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)

ZAmiast other daj Hero
 
GG:10938162

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Głupie pytanie. Masz w ekwipunku piwo?

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Kolejny problem z dialogiem
#3 2009-08-13, 18:53(Ostatnia zmiana: 2009-08-13, 19:01)
Ok, już rozwiązałem problem.
Ale jeszcze jedno pytanie: czemu chata którą dodałem "przecieka". Oto jak wygląda:

Jest na to jakiś sposób?
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Normalka, zawsze przecieka jak dodasz jako VOB
 

Zack

Zack

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
By budynek ci nie przeciekał musisz wstawić go w programie 3ds Max
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
By budynek ci nie przeciekał musisz wstawić go w programie 3ds Max
... albo w każdym innym do grafiki 3d.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry