Błąd. Prawdopodobnie z modelem. 2533 3

O temacie

Autor Batioo

Zaczęty 31.07.2009 roku

Wyświetleń 2533

Odpowiedzi 3

Batioo

Batioo

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Witam. Sprawa wygląda tak:
Pobrałem to: http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=220
Oba pliki 3ds wsadziłem do: Gothic 1\_Work\Data\Meshes\Items\rw_bowsZostał mi tylko plik ms3d, z którym za ch**a nie wiedziałem co zrobić (może mnie ktoś oświecić?). Napisałem skrypt broni. Skrypt wygląda tak:
INSTANCE ItRw_GUN(C_Item)
{
name = "Szotgan";

mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_CROSSBOW;
material = MAT_WOOD;

value = 5000;//5000;

damageTotal = 140;
damagetype = DAM_MAGIC;
munition = ItAm_Bullet; //Nazwa amunicji, jej skrypt też zrobiłem.
cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = 50;
visual = "ItroX_03_Gun.3ds";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Włączyłem gry. Zreprasowałem skrypty. Żadnych błędów. Podczas gry wpisałem kod na broń, by zobaczyć efekt. Wyskoczył taki błąd :
zFile3d(): Mesh has polys wthout material!.... <ZFile3d.cpp,#947>I gra się wyłączyła. Wie ktoś w czym tkwi problem?
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Nie masz nałożonej tekstury na swój model :P
Musisz takową nałożyć.

http://www.gamedev.pl/tutorials.php?x=view&id=116

Tu masz coś o teksturowaniu w Milkshape

Btw. musisz zrobić z tego ms3d plik 3ds (w takim formacie robi się modele do Gothica).
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Muttley: Nie musi być tekstura. Może być prosty materiał, który znacznie łatwiej nałożyć(przynajmniej w Blenderze...). Efekt nałożenia tekstury i materiału będzie taki sam: będzie można korzystać z broni. Tylko z teksturą będzie ładniejszy model.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Batioo

Batioo

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany. Można zamknąć temat.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry