Witam. Sprawa wygląda tak:
Pobrałem to:
http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=220Oba pliki 3ds wsadziłem do:
Gothic 1\_Work\Data\Meshes\Items\rw_bows
Został mi tylko plik ms3d, z którym za ch**a nie wiedziałem co zrobić (może mnie ktoś oświecić?). Napisałem skrypt broni. Skrypt wygląda tak:
INSTANCE ItRw_GUN(C_Item)
{
name = "Szotgan";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_CROSSBOW;
material = MAT_WOOD;
value = 5000;//5000;
damageTotal = 140;
damagetype = DAM_MAGIC;
munition = ItAm_Bullet; //Nazwa amunicji, jej skrypt też zrobiłem.
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 50;
visual = "ItroX_03_Gun.3ds";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Włączyłem gry. Zreprasowałem skrypty. Żadnych błędów. Podczas gry wpisałem kod na broń, by zobaczyć efekt. Wyskoczył taki błąd :
zFile3d(): Mesh has polys wthout material!.... <ZFile3d.cpp,#947>
I gra się wyłączyła. Wie ktoś w czym tkwi problem?