Jak otworzyć World.3ds 1776 6

O temacie

Autor dominikmucha

Zaczęty 17.08.2009 roku

Wyświetleń 1776

Odpowiedzi 6

dominikmucha

dominikmucha

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

dominikmucha

Jak otworzyć World.3ds
2009-08-17, 09:35(Ostatnia zmiana: 2009-08-17, 15:55)
Od jakiegoś czasu nie moge ruszyć z moddingiem do przodu poniewarz gdy chce otworzyś mój skompilowany świat World.3ds to wyskakuje mi taki błąd http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0809/blad4208.jpg i uniemożliwia załadowanie prosze pomóżcie bo nie wiem co zrobić?
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czy czasem nie za dużo vertexów?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

dominikmucha

dominikmucha

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Jakich Vertexów?
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam ten sam problem zmieniłem World.ZEN na World.3DS  i niby spox ale jak potem to chciałem załadować i dokończyć robotę to ten error wyskoczył.
Więc ja też proszę o pomoc.
 

dominikmucha

dominikmucha

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Dobra doszedłem już do tego więc temat do zamknięcia! :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A możesz napisać, jak to rozwiązałeś?

dominikmucha

dominikmucha

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

dominikmucha

Jak otworzyć World.3ds
#6 2009-08-26, 20:42(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 09:38)
No dobra krótki tutek. Po pierwsze nie da się otworzyć world.3ds jest inny sposób.
Trzeba pobrać GMDK wypakować do folderu głównego gothic tam będą pliki Psicamp.ZEN OldCamp.ZEN....itd.
dokładnie w Work/Data/Worlds/Work.
Otwieramy Spacera wczytujemy naprzykład PsiCamp(obóz sekty) kompilujemy z włączoną opcją Editmore robimy jakiekolwiek zmiany i zapisujemy w Work/Data/Meshes jako mesh czyli 3ds. Następnie ponownie ładujemy nasz przerobiony świat i kompilujemy ale z wyłączoną opcją Editmore no i jeszcze kompilacja światła. Na koniec zapisujemy jako Zen w Work/Data/Worlds/Work. Teraz w Spacerze ładujemy zwykłego World.ZEN i kompilujemy tylko z opcją Outdor po kompilacji będą widoczne zmiany i nadpisujemy jako World.ZEN myślę, że ten mini tutek pomoże niektórym jak by co to piszcie!

Ok, zamykam,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry