Dlaczego NPC niewraca do waypointu 1225 2

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 19.05.2009 roku

Wyświetleń 1225

Odpowiedzi 2

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Witam. mam pytanie, dlaczego NPC nie wraca do waypointu skrypt NPC'a

instance EBR_2222_Marik (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Marik";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 22;
voice = 12;
id = 2222;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 122;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 122;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 122;
attribute[ATR_MANA] = 122;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 122;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 122;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Pony",6, 1,EBR_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,100);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Nailmace_01);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_2222;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2222 ()
{
TA_Stay (09,00,12,45,"1");
TA_Stay (12,45,09,00,"1");
};
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bo trza połączyć spacerem waypointy? Jakąś ścieżkę powinien mieć chyba :lol2:  To tak jakbyś w realu miał kawałki ziemi 1m2 oddalone od siebie o 10m i dalej przepaść.

[codebox]Level designer [/codebox]

Poza tym skoro jesteś Level designer to powinieneś wiedzieć że trza waypointy łączyć ze sobą :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
ok dałem rade ps. nie wszystko się wie zaraz
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry