Chodzenie 3136 4

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 8.03.2009 roku

Wyświetleń 3136

Odpowiedzi 4

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemano
mam 2 pytania
1:jak zrobić aby po xxx dialogu NPC poszedł do waypointu xxx?
2:Jak zrobić aby po dialogu xxx ta postać wypiła moje piwo po którym jest się pijanym? XD
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
2.Zakladam ze masz juz takowe piwo 'po ktorym jest sie pijanym'
na koniec dialogu piszesz:
Cytuj
B_GiveInvItems   (other, self, instancetwojegopiwa,1);

if ( C_BodystateContains(self, BS_SIT) )
{
   AI_StandUp      (self);
   AI_TurnToNpc   (self, hero);       - to sprawi, ze npc wrazie jakby siedzial - wstanie
AI_UseItem   (self,   instancetwojegopiwa);
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki ci Nygus a o piwo się nie martw bo jest zrobione :/  ale pomoże ktoś z pytaniem 1?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Na koniec dialogu xxx dajesz coś takiego:
AI_StopProcessInfo(self);
Npc_ExchangeRoutine(self,"Rutyna");//jeśli ma to być npc, z którym rozmawiamy
B_ExchangeRoutine(npc,"Rutyna");//jeśli ma to być jakiś inny npc

Powinno być dobrze, chyba że się gdzieś pomyliłem(piszę z głowy).

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
THX Adanos temat można zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry