[list=1]
- To foum nie jest od gotowców. Tylko od problemów -.-
- Po co się męczyć jak można dać obronę na 9999 i gicio.
- Najlepszym nauczycielem są inne skrypty...
Gothic I
[codebox]INSTANCE MOJA_S_ZBROJA(C_Item) // unikalna nazwa (ta od insert)
{
name = "Excellent Super Zbroja + 15"; // nazwa
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; //kategoria
flags = 0; //flaga = 0
protection [PROT_EDGE] = 99999; //obrona
protection [PROT_BLUNT] = 99999; //obrona
protection [PROT_POINT] = 99999; //obrona
protection [PROT_FIRE] = 99999; //obrona
protection [PROT_MAGIC] = 99999; //obrona
value = 1000; //wartość w rudzie, złocie
wear = WEAR_TORSO; // tego nie zmieniaj
visual = "sldh.3ds"; //model
visual_change = "Hum_sldh_ARMOR.asc"; //wygląd
visual_skin = 0; //tekstura
material = MAT_LEATHER; //materiał
descript = "Gwarantuje nieśmiertelność"; //opis
TEXT[0] = "Wymagana siła:"; COUNT[0] = 0;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
on_equip = Equip_ARMOR9999;
on_unequip = UnEquip_ARMOR9999;
};
FUNC VOID Equip_ARMOR9999()
{
//co sie stanie gdy założysz
};
FUNC VOID UnEquip_ARMOR9999()
{
//co sie stanie gdy zdejmiesz
};
[/codebox]
Do GII poczytaj skrypty wygląda podobnie...