Stosując się pod tu Jeden łuk a wiele strzał zastosowałem zmiany w plikach B_Selectweapon.d i w B_Plunder.d lecz przy Włączaniu wysklakuje mi
Syntax error:IF (line 455)
Ten błąd jest w pliku B_SelectWeapon.d
455 linijka wygląda tak
//-------- Test --------
if (readiedWeapon.munition == ItAmArrow) {
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...aktive Waffe benutzt Pfeile!");
addedAmmo = 20 - C_NpcHasAmmo(slf, ItAmArrow);
CreateInvItems(slf, ItAmArrow, addedAmmo);
PrintDebugInt (PD_ZS_DETAIL, "...hinzugefügte Pfeile: ", addedAmmo);
}
else if (readiedWeapon.munition == ItAmArrom)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...aktive Waffe benutzt Pfeile!");
addedAmmo = 20 - C_NpcHasAmmo(slf, ItAmArrom);
CreateInvItems(slf, ItAmArrom, addedAmmo);
PrintDebugInt (PD_ZS_DETAIL, "...hinzugefügte Pfeile: ", addedAmmo);
}
};
A plik B_Plunder wygląda tak (moja końcówka)
if (item.munition == ItAmArrom)
{
CreateInvItems (self, ItAmArrom, 20);
};
Przeczytaj regulamin działu:
http://themodders.org/index.php?showtopic=5136