Jeden łuk a wiele strzał 1577 0

O temacie

Autor panek

Zaczęty 6.02.2009 roku

Wyświetleń 1577

Odpowiedzi 0

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy

panek

Jeden łuk a wiele strzał
2009-02-06, 14:28(Ostatnia zmiana: 2009-02-06, 15:47)
Stosując się pod tu Jeden łuk a wiele strzał zastosowałem zmiany w plikach B_Selectweapon.d i w B_Plunder.d lecz przy Włączaniu wysklakuje mi
Syntax error:IF (line 455)
Ten błąd jest w pliku B_SelectWeapon.d
455 linijka wygląda tak

   //-------- Test --------
   if (readiedWeapon.munition == ItAmArrow)   {
   PrintDebugNpc   (PD_ZS_DETAIL,   "...aktive Waffe benutzt Pfeile!");
   addedAmmo = 20 - C_NpcHasAmmo(slf, ItAmArrow);
   CreateInvItems(slf, ItAmArrow, addedAmmo);
   PrintDebugInt   (PD_ZS_DETAIL,   "...hinzugefügte Pfeile: ", addedAmmo);
    }
    else if (readiedWeapon.munition == ItAmArrom)
    {
        PrintDebugNpc    (PD_ZS_DETAIL,    "...aktive Waffe benutzt Pfeile!");
        addedAmmo = 20 - C_NpcHasAmmo(slf, ItAmArrom);
        CreateInvItems(slf, ItAmArrom, addedAmmo);
        PrintDebugInt    (PD_ZS_DETAIL,    "...hinzugefügte Pfeile: ", addedAmmo);
    }
};


A plik B_Plunder wygląda tak (moja końcówka)
   
   if (item.munition == ItAmArrom)
       {
        CreateInvItems    (self,    ItAmArrom,    20);
    };


Przeczytaj regulamin działu:
http://themodders.org/index.php?showtopic=5136
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry