W oknie uvki wybierasz Tools -> Render UVW template (chyba), wybierasz odpowiadającą Ci wielkość (normalnie jest to 1024x1024, możesz wpisać 2048x2048 jeśli zależy Ci na jakości). Wtedy to wrzucasz sobie do programu graficznego (oczywiście najlepiej z warstwami, chociaż i w Paincie byś mógł robić ;p ). Na odpowiednie fragmenty (polygony) uvki naklejasz odpowiednie tekstury, a po zakończeniu po prostu wyłączasz warstwę z uvką. Na koniec zwyczajnie wrzucasz skończoną teksturę do maxa. Na jej podstawie możesz też zrobić normal, specular i inne mapy i wrzucić w odpowiednie miejsca w maxie. Dodatkowo, zanim zaczniesz robić właściwą teksturę, możesz zrobić sobie taką testową, żeby wiedzieć, co gdzie jest i czy wszystkie polygony mają dobrą orientację, coś jak to:
http://img128.imageshack.us/img128/8955/uvwkuferarr1xc4.pngAle przyznam, akurat takie strzałki nie są specjalnie dobre.