Co się dzieje gdy 2 vdf-y nadpisują ten sam plik .dat? 2964 4

O temacie

Autor folmi

Zaczęty 30.08.2022 roku

Wyświetleń 2964

Odpowiedzi 4

folmi

folmi

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmieniłem jedną instancję w pliku VisualFxInst.d, skompilowałem przez GothicStarter_mod.exe, wywaliło jakiś błąd, że brakuje gothic.src ale to nieistotne, bo VISUALFX.dat który mnie interesował został skompilowany. Następnie przez VDFSa zbudowałem plik .vdf który miał w sobie ten mój skompilowany VISUALFX, rok kompilacji ustawiłem na 2050. Wrzuciłem do /Data, odpaliłem grę, moja zmiana działa.

Zastanawia mnie tylko co z innym modem, który również wprowadza jakieś zmiany w VISUALFX.dat? Rok kompilacji ma 2030, więc powinien być przeze mnie nadpisany. Pytanie jak bardzo? Czy wszystkie zmiany które ten mod dodaje w VISUALFX.dat zostały nadpisane przez mojego moda, czy zostają one jakoś zmergowane i tylko zmieniona przeze mnie instacja będzie nadpisana?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Cały plik visualfx.dat został wczytany z vdfa, który miał pierwszeństwo.
 

folmi

folmi

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szkoda bo moja zmiana jest naprawdę niewielka. Nie da się jakoś zmergować tych dwóch visualfx.dat? Mogę wyciągnąć plik .dat z tamtego moda, pytanie tylko czy da się zdekompilować pliki .dat, bo nie mam dostępu do kodu źródłowego.
 

frN

frN

Użytkownicy
posty59
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Union i plugin zParserExtender
 

folmi

folmi

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałem do System/Autorun plik VisualFxInst.d który ma w środku:

INSTANCE SPELLFX_CROSSBOW (CFX_BASE_PROTO) { }
Ciało instancji celowo puste, bo chcę ją nadpisać (usunąć ten spellfx).

Ale nie działa, gra przy odpalaniu rzuca errorem:
U:PAR: AUTORUN\VISUALFXINST.D: Not a valid class or prototype name :CFX_BASE_PROTO ( line 1 )

Edit. Ok, ogarnąłem.

Brakowało META bloku w moim pliku .d:

META
{
    Parser = VFX
    MergeMode = TRUE
};

INSTANCE SPELLFX_CROSSBOW (CFx_Base) { };

Instancja powinna też dziedziczyć klasę bazową, a nie prototyp.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry