Nowy czar 1610 4

O temacie

Autor

Zaczęty 8.09.2008 roku

Wyświetleń 1610

Odpowiedzi 4

Oven
  • Gość
Elo wszystkim mam takie pytanko mianowicie chodzi mi o pomoc.
Nigdy jeszcze nie bawiłem sie nowymi czarami więc mam małe pojecie o tym ;]  
chciałbym zrobić czar który zmienił by główna postać w zombie

Pilnie potrzebuje odpowiedzi :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Popatrz na skrypty zwojów przemiany, na pewno jakaś linijka ma coś takiego jak wpisane w co ma się przemienić, czyli np. scavangercostam wydaje mi się, że coś na podobę. Wpisz wtedy tam co odpowiada za zombiaka :)
 

Whiteye
  • Gość
Jeżeli chcesz żeby np. zamiast w ścierwojada zamieniał ci się w zombie to wchodzisz w Spell_Logic_Trf_Scavenger.d w \_Work\Data\Scripts\Content\Magic i zmieniasz:
func int Spell_Logic_Trf_Wolf(var int manaInvested)
{
PrintDebugNpc(PD_MAGIC,"Spell_Logic_Transform");
if(manaInvested >= SPL_SENDCAST_TRF_WOLF)
{
Npc_SetActiveSpellInfo(self,>>>Scavenger<<<);//Wpisujesz tu nazwę stwora, w tym przypadku zombie
return SPL_SENDCAST;
};
return SPL_NEXTLEVEL;
};
I gotowe, jeżeli jednak chodzi ci o utworzenie NOWEGO CZARU, to już jest inna bajka...
 

Oven
  • Gość
Wszystko fajnie wielkie dzięki ale tak przy okazji interesuje mnie jeszcze jak zrobić by armia ciemności nie składała sie z szkieletów tylko z Orków  :)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Napiszę na przykładzie G1. Na początek odznaczasz opcję tylko do odczytu pliku AI_MM_Constants.d znajdującym się w c:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\AI\AI_Intern. Tam dopisujesz linijkę const int ID_ORK = 36;Następnie wchodzisz do skryptu orka (np. Mst_OrcWarrior.d) w c:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Monster .
Następnie wpisujesz gdzieś (najlepiej na końcu) takie coś:
INSTANCE SummonedByNPC_Ork (Mst_Default_OrcWarrior)
{
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_ORK;
//-----------------------------------------
Set_OrcWarrior_Visuals();
Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1H_Sword_Old_01);
attribute[ATR_STRENGTH] = attribute[ATR_STRENGTH] + 10; //SN: da Waffe nicht zum Schaden addiert wird!
//-----------------------------------------
start_aistate = ZS_MM_Summoned;
};
To wszystko co napisałem to teoria. Mam nadzieję, że się sprawdzi...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry