Dialogi i monologi 10272 28

O temacie

Autor

Zaczęty 29.09.2008 roku

Wyświetleń 10272

Odpowiedzi 28

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie kiedy reparsujesz poprzez gothic.src musisz poczekać...
 

Artex
  • Gość
Cytat: sebinho link=topic=3905.msg33319#msg33319 date=Oct 1 2008, 17:09\'
Właśnie kiedy reparsujesz poprzez gothic.src musisz poczekać...

Ale...

Nie będę strzępił języka (palców  :P  )... powiedz mi tylko ile to powinno zająć.

Ponownie pytam, nie ma lepszego sposobu na odmrożenie?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli masz dosyć słaby komputer to sporo :P
 

Artex
  • Gość
Nie jest słaby, ale już się zrobiło.

I wreszcie wiem skąd wynikały wszystkie nasze (głownie moje z Bułą) nieporozumienia. Otóż wszystkie kwestie dialogowe są zawarte w komentarzach, które nie mają prawa być częścią kodu, ale nie są bo kompiluje je nie kompilator skryptów, ale osobny kompilator zawarty w Spacerze który potrafi przeczytać komentarze  ;)  :P   nOOb'n Rolf.

Teraz jeszcze sprawa monologów, ale to jutro bo zmęczyły mnie te dialogi  ;)  

Jeszcze sprawa tej wody... udało mi się ją odmrozić ale tylko rzekę koło SO, naprawdę trzeba klikać wszystkie światy po kolei, zaznaczać całą wodę i wklepywać te nudne dane? Przecież można zbyt łatwo coś przeoczyć, np. takie głupie miejsce jak kryjówka przy moście do SO...
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może wyciągnij world.zen z worlds.vdf za pomocą GoMana?
 

Artex
  • Gość
Trafna uwaga.

To skąd w ogóle bierze się ta zamrożona woda. Sama się zamraża podczas kompilacji? Mam użyć Calgonitu na twardą wodę czy coś? czy muszę się za każdym razem męczyć ze zaznaczaniem całej wody w worldzie.

Ktoś pisał w jakimś tutku że może być taki mesh z od razu odmrożoną wodą... ma ktoś taki? : P

Można Macrosować 3Ds'y???
 

Artex
  • Gość
Cytat: Artex link=topic=3905.msg33330#msg33330 date=Oct 1 2008, 18:30\'
To skąd w ogóle bierze się ta zamrożona woda. Sama się zamraża podczas kompilacji? Mam użyć Calgonitu na twardą wodę czy coś? czy muszę się za każdym razem męczyć ze zaznaczaniem całej wody w worldzie.

Ktoś pisał w jakimś tutku że może być taki mesh z od razu odmrożoną wodą... ma ktoś taki? : P

Można Macrosować 3Ds#msgote author=Artex link=topic=3905.msg33330#msg33330 date=Oct 1 2008, 18:30\']To skąd w ogóle bierze się ta zamrożona woda. Sama się zamraża podczas kompilacji? Mam użyć Calgonitu na twardą wodę czy coś? czy muszę się za każdym razem męczyć ze zaznaczaniem całej wody w worldzie.

Ktoś pisał w jakimś tutku że może być taki mesh z od razu odmrożoną wodą... ma ktoś taki? : P

Można Macrosować 3Dsy???

Odpowie mi ktoś na to?



Teraz kolejna sprawa. Zrobiłem sobie dialog:

// **************************************
// EXIT
// **************************************

instance DIA_Hamlet_Exit (C_INFO)
{
npc = NON_2002_Hamlet;
nr = 999;
condition = DIA_Hamlet_Exit_Condition;
information = DIA_Hamlet_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC int DIA_Hamlet_Exit_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Hamlet_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};



// **************************************
// Erstes Mal rein
// **************************************

instance DIA_Hamlet_FirstIn (C_INFO)
{
npc = NON_2002_Hamlet;
nr = 1;
condition = DIA_Hamlet_FirstIn_Condition;
information = DIA_Hamlet_FirstIn_Info;
permanent = 0;
important = 0;
};

FUNC int  DIA_Hamlet_FirstIn_Condition()
{

return 1;
};  


FUNC VOID DIA_Hamlet_FirstIn_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_00"); //Ah, kolejny słuchacz.
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_01"); //Z pewnością niecierpliwisz się żeby usłyszeć kolejny występ Hamleta.
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_?_15_00"); //Eee...

Info_ClearChoices (Info_Hamlet_Choice);
Info_AddChoice (Info_Hamelt_Choice,"Chętnie posłucham." ,Info_Hamlet_Choice_Yes);
Info_AddChoice (Info_Hamlet_Choice,"Nie, wybacz, ale nie mam czasu." ,Info_Hamlet_Choice_No);

};

//--------------------------------------------------------

func void Info_Hamlet_Choice_No()

{
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_Choice_No_15_01"); //Nie, wybacz, ale nie mam czasu.
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_Choice_No_11_00"); //Jak śmiesz odmiawiać Hamletowi!?
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_Choice_No_11_01"); //GIŃ GŁUPCZE!

AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");

};

//-------------------------------------------------

func void Info_Hamlet_Choice_Yes()

{

AI_Output (other, self,"Info_Hamlet_Choice_Yes_15_02"); //Chętnie posłucham.
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_01"); //Od razu widać że jesteś prawdzimym koneserem.
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_02"); //(odkasłuje)
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_03"); //Być albo nie być.
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_04"); //Oto jest pytanie.
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_05"); //Jeśli w istocie szlachetniejszą rzeczą znosić pociski zawistnego losu przez opór wybraną i z niego umrzeć zasnąć i na tym koniec.
AI_Output (other, self,"Info_Hamlet_Choice_Yes_15_03"); //Już koniec?
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Yes_09_06"); //I jak się podobało?

Info_ClearChoices (Info_Hamlet_Choice2 );
Info_AddChoice (Info_Hamelt_Choice2,"(Delikatnie zaprzecz)" ,Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate);
Info_AddChoice (Info_Hamlet_Choice2,"(Brutalnie zaprzecz)" ,Info_Hamlet_Choice_Negative_brutal);
Info_AddChoice (Info_Hamlet_Choice2,"(Pogratuluj)" ,Info_Hamlet_Choice_bravo);

};


func void Info_Hamlet_Negative_delicate()

{

AI_Output (other, self,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_15_02"); //Musisz jeszcze trochę poćwiczyć....
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_12_00"); //Masz rację... moje życie nie ma sensu...

AI_StopProcessInfos ( self );

};

func void Info_Hamlet_Negative_brutal()

{
AI_Output (other, self,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_15_02"); //Ale szmira!
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_12_00"); //JAK ŚMIESZ PSIE!? GIŃ!

AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");

};


func void Info_Hamlet_bravo()

{
AI_Output (other, self,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_15_02"); //(gwizd) Było świetne!
AI_Output (self, other,"Info_Hamlet_Choice_Negative_delicate_12_00"); //Wielkie dzięki! Teraz mogę szerzyć swój talent po pozostałych obozach!

AI_StopProcessInfos ( self );

};

Dialog może być trochę nietypowy... ale niech to was nie interesuje : )

No i podczas repasowania Spacerem mam taki problem:



No i w efekcie nie wiem co tak naprawdę jest źle...  ;]  

Pomoże mi ktoś czy się niedoczekam tak jak tych wcześniejszych odpowiedzi?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast Info_Hamlet_Choice i Info_Hamlet_Choice2 zamień na DIA_Hamlet_FirstIn.
Czyli zamiast tego:
instance DIA_Hamlet_FirstIn (C_INFO)
{
npc = NON_2002_Hamlet;
nr = 1;
condition = DIA_Hamlet_FirstIn_Condition;
information = DIA_Hamlet_FirstIn_Info;
permanent = 0;
important = 0;
};

FUNC int  DIA_Hamlet_FirstIn_Condition()
{

return 1;
};  


FUNC VOID DIA_Hamlet_FirstIn_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_00"); //Ah, kolejny słuchacz.
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_01"); //Z pewnością niecierpliwisz się żeby usłyszeć kolejny występ Hamleta.
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_?_15_00"); //Eee...

Info_ClearChoices (Info_Hamlet_Choice);
Info_AddChoice (Info_Hamelt_Choice,"Chętnie posłucham." ,Info_Hamlet_Choice_Yes);
Info_AddChoice (Info_Hamlet_Choice,"Nie, wybacz, ale nie mam czasu." ,Info_Hamlet_Choice_No);

};
zrób tak:
instance DIA_Hamlet_FirstIn (C_INFO)
{
npc = NON_2002_Hamlet;
nr = 1;
condition = DIA_Hamlet_FirstIn_Condition;
information = DIA_Hamlet_FirstIn_Info;
permanent = 0;
important = 0;
};

FUNC int  DIA_Hamlet_FirstIn_Condition()
{

return 1;
};  


FUNC VOID DIA_Hamlet_FirstIn_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_00"); //Ah, kolejny słuchacz.
AI_Output (self, other,"DIA_Hamlet_FirstIn_10_01"); //Z pewnością niecierpliwisz się żeby usłyszeć kolejny występ Hamleta.
AI_Output (other, self,"DIA_Hamlet_?_15_00"); //Eee...

Info_ClearChoices (DIA_Hamlet_FirstIn);
Info_AddChoice (DIA_Hamlet_FirstIn,"Chętnie posłucham." ,Info_Hamlet_Choice_Yes);
Info_AddChoice (DIA_Hamlet_FirstIn,"Nie, wybacz, ale nie mam czasu." ,Info_Hamlet_Choice_No);

};
Prawdopodobnie mogą wystąpić jeszcze błędy tego typu, ale myślę, że sobie poradzisz...

Artex
  • Gość
ehm.. teraz jest to samo, tyle że zamiast unknow identifier: Info_Hamlet_choice, pojawia się   unknow identifier: Info_Hamlet_FirstIn

...

Może coś źle deklaruje?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry