Poradziłem sobie już wcześniej, dla potomnych
hero export > edytujesz w pliku > hero import
EDIT:Sprawdziłem, że konkretnie ta zmiana, którą niżej opisałem modyfikuje jedynie wartość statystyki i jej wyświetlanie. Jak ustawi się ją tylko w ten sposób na np. 99, to postać będzie miała takie szanse na trafienie krytyczne, a w ekranie statystyk będzie się wyświetlało Zielony 99% i styl walki postaci będzie wizualnie wyglądał jak, właśnie, zielony. Trzeba pewnie coś jeszcze w tym pliku zmienić, żeby zmodyfikować także styl.
Sądzę, że mogę potwierdzić działanie tego sposobu na problem znikające umiejętności, nieprawidłowe umiejętności. U mnie sytuacja wyglądała tak, że powinienem mieć umiejętność walki bronią jednoręczną na 27%, a na ekranie wyświetlającym statystyki postaci wyświetlało się 7%. Ponadto postać zdawała się walczyć tak, jakby rzeczywiście miała te 7%. Od siebie dodam, że w moim przypadku w utworzonym pliku wspomniana umiejętność była zapisana jako:
hc1=int:7Zmieniłem powyższą linię na
hc1=int:27i wygląda na to, że jest ok. Z kolei np. siła była zapisana jako:
atr4=int:59Oczywiście zakładam, że ta obniżka nie była przewidziana w fabule przez twórcę moda ;)