Umiejętności walki 5575 10

O temacie

Autor Liberty

Zaczęty 14.03.2019 roku

Wyświetleń 5575

Odpowiedzi 10

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Chciałem sobie pograć bez kodów w Gothica 2 NK, i problem w tym że mam umiejętności walki na max, tak samo z bronią dwuręczną i jednoręczną, z łukami i kuszami nie testowałem. Mam w statystykach "Zielony 10%". Zmieniałem hitchance i nic to nie daje, save editora żadengo nie moge znaleźć i podobnego problemu nie znalazłem, ma ktoś jakieś rozwiązanie?

Z góry dziękuje.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to masz na max czy zielony 10%?

Btw. hitchance zmienia szansę na trafienie krytyczne, a nie animacje. Od animacji jest set overlaymds.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Natomiast wyświetlanie w oknie statystyk poziomu wyuczenia zależy od umiejętności postaci, która jest ustawiana przez funkcję Npc_SetTalentSkill
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Liberty

Umiejętności walki
#3 2019-03-15, 09:32(Ostatnia zmiana: 2019-03-15, 09:42)
No to masz na max czy zielony 10%?

Btw. hitchance zmienia szansę na trafienie krytyczne, a nie animacje. Od animacji jest set overlaymds.

Własnie o to chodzi że mam w statystykach 10% zielony a walcze jak bym miał max wyuczenia, jak ustawić te overlaymds?
Cytat: Splash
Natomiast wyświetlanie w oknie statystyk poziomu wyuczenia zależy od umiejętności postaci, która jest ustawiana przez funkcję Npc_SetTalentSkill

 Nie chodzi o modding gothica



Podrzucam video jak to wygląda
https://www.youtube.com/watch?v=QurA4AfO2qA


A i na innych saveach (mojego młodszego brata) wszystko jest dobrze
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Nie chodzi o modding gothica
Ja wiem. Ale samo ustawienie procentowej szansy jest niewystarczalne, a zrobienie tego z poziomu konsoli jest niemożliwe. Chyba, że przywołasz sobie Character Helpera kodem CH.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ustawienie procentowej szansy jest niewystarczalne, a zrobienie tego z poziomu konsoli jest niemożliwe

Czej co? Edit abbilites -> Hitchance.

Tylko, że sama zmiana szansy na trafienie nic nie da. Do zmiany stylu walki korzystamy z set overlaymds humans/humans_1hst1/humans_1hst2/humans_2hst1/humans_2hst2.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Czej co? Edit abbilites -> Hitchance.
Wiem o tym. Ale to tylko ustawienie szansy na krytyczne uderzenie. Nie zmieni to stylu walki ani tekstu wyświetlanego w oknie statystyk.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmienia wartość w oknie statystyk. Wczoraj specjalnie sprawdzałem.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale nie zmienia zielonego na adept czy mistrz.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Poradziłem sobie już wcześniej, dla potomnych
hero export > edytujesz w pliku > hero import
 

czaro05

czaro05

Użytkownicy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy

czaro05

Umiejętności walki
#10 2021-01-18, 23:36(Ostatnia zmiana: 2021-01-18, 23:48)
Poradziłem sobie już wcześniej, dla potomnych
hero export > edytujesz w pliku > hero import
EDIT:Sprawdziłem, że konkretnie ta zmiana, którą niżej opisałem modyfikuje jedynie wartość statystyki i jej wyświetlanie. Jak ustawi się ją tylko w ten sposób na np. 99, to postać będzie miała takie szanse na trafienie krytyczne, a w ekranie statystyk będzie się wyświetlało Zielony 99% i styl walki postaci będzie wizualnie wyglądał jak, właśnie, zielony. Trzeba pewnie coś jeszcze w tym pliku zmienić, żeby zmodyfikować także styl.

Sądzę, że mogę potwierdzić działanie tego sposobu na problem znikające umiejętności, nieprawidłowe umiejętności. U mnie sytuacja wyglądała tak, że powinienem mieć umiejętność walki bronią jednoręczną na 27%, a na ekranie wyświetlającym statystyki postaci wyświetlało się 7%. Ponadto postać zdawała się walczyć tak, jakby rzeczywiście miała te 7%. Od siebie dodam, że w moim przypadku w utworzonym pliku wspomniana umiejętność była zapisana jako:

   hc1=int:7

Zmieniłem powyższą linię na

   hc1=int:27

i wygląda na to, że jest ok. Z kolei np. siła była zapisana jako:

   atr4=int:59

Oczywiście zakładam, że ta obniżka nie była przewidziana w fabule przez twórcę moda ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry