Reset tekstury twarzy po wczytaniu gry 4631 2

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 25.02.2021 roku

Wyświetleń 4631

Odpowiedzi 2

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałem funkcję zmiany twarzy po dialogu
Spoiler
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 1,            0,         "Hum_Head_Bald",    Face_N_Focus,   0,       0 ); 
, ale po wczytaniu gry twarz wraca do tej ustawionej w pliku PC_Hero. Co mam zrobić, żeby nowa tekstura twarzy wywołana z dialogu już została na stałe?
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Można też to archiwizować w jakiś sposób, jak to tylko dla hero, to wystarczy tylko jedna zmienna typu int, która będzie w instance w MDL_SetVisualBody zamiast początkowej twarzy i po prostu w dialogu dajesz zmienna = Face_N_Focus; i to mdl jeszcze raz i powinno być git, ewentualnie po prostu w instance if(zmienna) NowyVisual(); else StaryVisual(); i w dialogu samo mdl, ale to pierwsze chyba raczej ma większy sens.
Po wczytaniu gry po prostu gra nie zapisuje na bieżąco tekstury twarzy, tylko bierze ją z instance, dlatego tak się dzieje.
 
while(false) Do();

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty16
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Temat trochę stary, ale chciałbym zapytać czy dobrze myślę. Czy zmienna i funkcja odpowiadająca twarzy dana do Frame Function (ew. Tick Tocka ale to nigdy mi nie działało) tu nie zadziała?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry