Nowe miejsca do kopania skarbów. 1551 2

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 10.02.2020 roku

Wyświetleń 1551

Odpowiedzi 2

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Generalnie sprawa wydawała mi się dość prosta. Wejście do pliku B_ScUsesRake > skopiowanie odpowiednich linijek i wklajenie ich na sam dół > pozmienianie nazw, przedmiotów, waypointów > naprawa skryptu i nowa lokalizacja do kopania skarbów kilofem gotowa.

Jednak nie udało się. O czymś zapomniałem lub nie wiem. Czy trzeba pogrzebać i dodać jakieś jeszcze linijki w innych plikach? Jeśli tak to w jakich? Bo przejrzałem wiele najważniejszych i nie zwróciło mojej uwagi nic, co mogło by mieć związek z kopaniem skarbów.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
A daną funkcje dodałeś w spacerze do przygotowanego moba? Nie wystarczy tylko stworzyć linijki kodu w skryptach ale trzeba też je wywołać jeszcze w spacerze.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można konkretniej jak to zrobić?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry