Magiczna Bariera z WOGA do Gothic 2 Noc Kruka. Pomocy! 5226 8

O temacie

Autor OjciecAktualizator

Zaczęty 4.10.2019 roku

Wyświetleń 5226

Odpowiedzi 8

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Przeniosłem wszystkie pliki poprawnie, mianowicie ( "_work" oraz "System" z folderu G12Dll_Data do folderu z grą), a także zainicjowałem wszystko wklejając poniższy kod do gothic.ini:

[G12]
AllocConsole=0
ShowTime=0
GodMode=0
SpacerDisableNumlock=1
[G2Fixes]
AllocConsole=0
HideFocus=1
Gothic1Mode=0
NoGamestartMusic=0
SpacerG1Pmls=0
SpacerG1Zens=0
DisableAutoCalcObstruction=0
[G2Barrier]
AllocConsole=0
WorldName=NewWorld\NewWorld.zen
BarrierEnable=1
BarrierAlwaysOn=0
BarrierIgnoreSkyEffectsSetting=1
BarrierTimeOn=25
BarrierTimeOff=1200
BarrierTremorEnable=0
BarrierEarthQuakeEnable=0
BarrierEarthQuakeInterval=20
MagicFrontierEnable=1
MagicFrontierPointsWorldGRM=0

Po mimo zmiany nazwy świata na "NewWorld\NewWorld.zen", bariera nie działa. W czym problem? ; /

Link do bariery:

https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1531781-Dll-Release-Barrier-%28and-MagFrontier%29-in-Gothic-2
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Musisz wczytać dll np. ikarusem lub unionem.
 
while(false) Do();

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Musisz wczytać dll np. ikarusem lub unionem.

Ciężko to się robi? Jak byś mógł mnie dokładniej nakierować w ten temat, byłbym wdzięczny, bardzo wdzięczny : D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ikarusem wystarczy dodać w Init_Global:
LoadLibrary("NazwaPliku.dll");
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Ikarusem wystarczy dodać w Init_Global:
LoadLibrary("NazwaPliku.dll");

Zaimplementowałem Ikarusa, gdzie jest "Init_Global?" ; d
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Spróbowałem to zrobić jednak kiedy daje na nową grę bądź wczytać daną, crashuje się ; /

https://imgur.com/aIARoG1


// *********
// GLOBAL
// *********

func void STARTUP_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
   LoadLibrary("g2barrier.dll");
   LoadLibrary("dinput.dll");
   LoadLibrary("g2fixes.dll");
   LoadLibrary("g12.dll");
};

Czy coś tu jest nie tak?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Po pierwsze brak inicjacji pakietów skryptowych. Jeśli masz tylko Ikarusa, musisz dodać MEM_InitAll() po Game_InitGerman. Jeśli masz również LeGo, wystarczy zainicjować LeGo, ponieważ inicjuje on również Ikarusa.

Po drugie ładowałbym biblioteki pojedynczo, a nie wszystkie na raz. Może któraś jest wadliwa?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy

Zainicjowałem wszystko dzisiaj jeszcze raz. Nie wywala błędów, lecz bariera w grze nie pojawia się ; /

Pomocy! ; /
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry