Konwersja interfejsu z G2 do G1 1519 2

O temacie

Autor Sznurex

Zaczęty 27.07.2019 roku

Wyświetleń 1519

Odpowiedzi 2

Sznurex

Sznurex

Użytkownicy
posty2
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witam. Od dłuższego czasu próbowałem znaleźć modyfikację, która umożliwiałaby korzystać z modelu walki takiego jak mamy w G2 w G1. Mam na myśli cały system: procenty na trafienia krytyczne, dynamiczna walka bronią biała bez tej toporności obecnej w G1, bronie dystansowe, zapewne do tego dochodzą też kwestie takie jak chodzenie, otwieranie skrzyń kliknięciem myszy bez naciskania dodatkowego klawisza, ekran ekwipunku i cała otoczka z tym związana. Moje pytanie brzmi: czy ktoś zrobił już coś takiego? Zakładając, że to oczywiście możliwe i nie ma tu jakichś większych ograniczeń związanych np. z silnikiem gry?
 
Zamiast badać egzystencję, znów nawijam jakieś brednie.

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Sterowanie z g2 możesz sobie włączyć w systempack.ini lub pobrać moda z niemieckiego woga.
A jeżeli chodzi o ekwipunek, to już trzeba grzebać mocno w silniku. Jest to możliwe, ale wymaga wiedzy na temat inżynierii wstecznej i najlepiej Uniona, chociaż z użyciem ikarusa i lego dałoby się też to zrobić, ale będzie z tym dużo więcej kombinowania + wydajność będzie gorsza, która już w orginale w eq spada.
Resztę też da się zrobić bez problemów, ale trzeba mieć wiedzę, jak to zrobić, bo wszystko leży w silniku.
W silniku można sobie grzebać ile się chce dzięki pakietom skryptowym/Unionowi, tylko trzeba się na tym znać.
 
while(false) Do();

Sznurex

Sznurex

Użytkownicy
posty2
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dzięki, sprawa w zasadzie załatwiona. Temat do zamknięcia.
 
Zamiast badać egzystencję, znów nawijam jakieś brednie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry