Gothic 2 atakujący npc 4698 4

O temacie

Autor Bonczur

Zaczęty 21.10.2018 roku

Wyświetleń 4698

Odpowiedzi 4

Bonczur

Bonczur

Użytkownicy
posty9
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Witam, chciałbym się zapytać co zrobić żeby npc atakował gracza po dialogu, tylko chodzi mi bardziej o całą bandę np. po rozmowie z dexterem  wszyscy bandyci są wrogo nastawieni i atakują mimo tego że wcześniej nie atakowali.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zmienia się im prawdopodobnie gildię na bandyte. Jeśli wiesz gdzie jest taki trick, to otwórz skrypt Dextera i zobacz, jak tam to jest zrobione ;)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zmienia się im prawdopodobnie gildię na bandyte. Jeśli wiesz gdzie jest taki trick, to otwórz skrypt Dextera i zobacz, jak tam to jest zrobione ;)

Nie jest to prawda. Starczy poszukać w skryptach, nawet ten od nielegalnej areny w Khorinis (nie pamiętam imienia) nie dostaje gildii bandyty. Jeśli by dostawał, walka na arenie byłaby tylko jednorazowa, bo gościu (albo gracz) by umarł po pokonaniu, nie był by nieprzytomny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Używa się ofc B_Attack, ale odnośnie przykładu z bandytami zrozumiałem, że ma być InstantKill.
 

Bonczur

Bonczur

Użytkownicy
posty9
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Bonczur

Gothic 2 atakujący npc
#4 2018-10-24, 14:27(Ostatnia zmiana: 2018-10-24, 14:35)
Jeśli chodzi o skrypty dextera, jak i bandyty pilnującego przejścia, gdy atakują jest użtye coś takiego jak B_Attack (self, other, AR_SuddenEnemyInferno,0);  Tylko wciąż nie wiem jak to się ma do tego że atakują wszyscy :\

Zauważyłem że wszyscy mają gildię bandyty, a w skrypcie postaci mają coś takiego: aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;   to moze dzieki temu nie atakuja dopóki się ich nie sprowokuje?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry