Brak nowych NPC w grze 3749 6

O temacie

Autor draxon97

Zaczęty 16.08.2018 roku

Wyświetleń 3749

Odpowiedzi 6

draxon97

draxon97

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć postanowiłem sobie zainstalować g2mdk po długiej przerwie od moddowania. Wszystko mi pięknie działa dodawanie nowych dialogów do istniejących postaci tworzenie nowych itemów dodawanie nowych zenów itp. Tylko z nowymi NPC jest problem w folderze NPC znajduje się plik tekstowy z nowym npc, żadnych błędów mi nie wywala przy włączaniu gry, a gdy wpisuję instancje w konsolę to nie działa (tak samo jest jak wpisze w startup pokazuje mi, że nie ma takiego npc o tej nazwie). Dodam tylko, że mam windows 10 i poprzednio jak moddowałem to był inny komputer różniący się tylko słabszymi o jedną generację komponentami.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Musisz dodać npc w pliku startup.d
 
while(false) Do();

draxon97

draxon97

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz dodać npc w pliku startup.d

Czytałeś co pisałem? Dodałem w startupie to wyskakuje mi błąd, że nie ma takiego skryptu.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Masz włączoną opcję reparse scripts?
Pokaż ten skrypt twój.
 
while(false) Do();

draxon97

draxon97

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak jest włączona ta opcja. Jak pisałem u góry wszystko mi inne działa dodawanie .Zen, itemów tylko z NPC jest problem


Spoiler
instance NONE_5002_Tester(Npc_Default)
{
   name[0] = "Testowy Buster";
   guild = GIL_None;
   id = 5002;
   voice = 13;
   flags = 0;
   npcType = npctype_main;
   B_SetAttributesToChapter(self,1);
   fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;
   EquipItem(self,ItMw_1h_Sld_Axe);
   EquipItem(self,ItRw_Sld_Bow);
   CreateInvItems(self,ItRw_Arrow,10);
   B_CreateAmbientInv(self);
   B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_FatBald",Face_N_Drax,BodyTex_N,ItAr_Sld_L);
   Mdl_SetModelFatness(self,0);
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Relaxed.mds");
   B_GiveNpcTalents(self);
   B_SetFightSkills(self,30);
   daily_routine = Rtn_Start_5002;
};


func void Rtn_Start_5002()
{
   TA_Smalltalk(7,0,21,0,"TOT");
   TA_Smalltalk(21,0,7,0,"TOT");
};
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Mógłbyś pokazać też jak go dodajesz w startupie?
 
while(false) Do();

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cześć postanowiłem sobie zainstalować g2mdk po długiej przerwie od moddowania. Wszystko mi pięknie działa dodawanie nowych dialogów do istniejących postaci tworzenie nowych itemów dodawanie nowych zenów itp. Tylko z nowymi NPC jest problem w folderze NPC znajduje się plik tekstowy z nowym npc, żadnych błędów mi nie wywala przy włączaniu gry, a gdy wpisuję instancje w konsolę to nie działa (tak samo jest jak wpisze w startup pokazuje mi, że nie ma takiego npc o tej nazwie). Dodam tylko, że mam windows 10 i poprzednio jak moddowałem to był inny komputer różniący się tylko słabszymi o jedną generację komponentami.


Nie jest to problem startupa. Problemem mogą być skrypty w Gothic/Data lub Reparse scripts. Pobierz Gothic Starter mod i odpalaj przez niego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry