Brak pliku .asc 2439 6

O temacie

Autor R9Klapek

Zaczęty 24.02.2018 roku

Wyświetleń 2439

Odpowiedzi 6

R9Klapek

R9Klapek

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Mój problem polega na tym, że po dodaniu do Humans.mds linijki registerMesh ("Armor_KDF_Q.ASC"),jest to model gotowy który dodałem do gry przy pomocy samego pliku MDM, uruchomieniu gry i zdekompilowaniu pliku Mds, otrzymuję pusty folder. Na każdy znany mi sposób starałem się uzyskać asc tej zbroji ale bez skutku. Jakieś pomysły?
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Usuń z _Work/Data/Anims/_compiled

pliki

Humans.MDH
Humans.MSB

I wejdź do gry, jako człowiek (żeby gra utworzyła te plki na nowo)

Ewentualnie, na czas tymczasowy,
1.zrób kopię pliku "ARMOR_DIEGO.MDM"
2.Podmień nazwę "ARMOR_KDF_Q.ASC" na "ARMOR_DIEGO.MDM"
3.Puść dekompilacje w Gothic Sourcerze
4.Przywróć oryginalny plik "ARMOR_DIEGO.MDM"
 

R9Klapek

R9Klapek

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W _Work/Data/Anims/_compiled nie mam ani jednego z tych plików. Ani MDH ani MSB.

Co do drugiej opcji podmienić nazwę w skrypcie zbroji tak? Czy w humans.mds?
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zanim rozwiążemy twój problem, odpowiedz mi na kilka pytań:

1.Korzystasz z G2MDK?
2.ASC który próbujesz zdekompilować masz wypakowany w: _Work/Data/Anims/_compiled, czy  masz go gdzieś w jakimś addonie?

Zakładam że nie masz G2MDK, powinieneś wpierw rozpakować swoją grę (instalując G2MDK), by mieć swobodny dostęp do plików w folderach _compiled.

Później, gdy to zrobisz (upewnij się, że w instalatorze G2MDK wybrałeś rozpakowanie animacji), możesz zdekompilować pliki ASC na dwa sposoby:

Kod: (Sposób nr 1:) [Zaznacz]
1.Modyfikujesz plik Humans.MDS dopisując registerMesh
2.Z folderu _Work/Data/Anims/_compiled usuwasz pliki Humans.MSB i Humans.MDH
3.Dogrywasz swój plik asc do folderu: _Work/Data/Anims/_compiled (o ile jest on w addonie możesz go wypakować z archiwum .VDF za pomocą Gomana lub Gothic VDFS, który instaluje się wraz z G2MDK)
4.Wchodzisz do gry, uruchamiasz nową grę i wymuszasz na grze utworzenie na nowo plików, Humans.MSB, Humans.MDH poprzez wyświetlenie jakiegokolwiek człowieka.
5.Puszczasz dekompilacje Humans.mds w Gothic Sourcerze

Kod: (Sposób nr 2) [Zaznacz]
1.Wchodzisz do _Work/Data/Anims/_compiled
2.Robisz kopię pliku "ARMOR_DIEGO.MDM"
3.Wypakowujesz swój oryginalny plik albo za pomocą Gothic VDFS (znajdziesz go w _Work/Tools/VDFS o ile dobrze pamiętam) z addona (o ile jest w addonie) zmieniasz jego nazwę na "ARMOR_DIEGO.MDM" wgrywasz go do _Work/Data/Anims/_compiled.
4.Puszczasz dekompilacje w Gothic Sourcerze
5.Przywracasz oryginalny plik "ARMOR_DIEGO.MDM"
 

R9Klapek

R9Klapek

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.G2MDK mam zainstalowane, jedyne czego faktycznie brakowało to animacje.

Ale teraz mam nowy problem. Po doinstalowaniu wszystkiego do g2mdk,odbudowie swoich skryptów i skompilowaniu. Gra po kliknięciu "Nowa gra" crashuje do pulpitu bez zadnego błędu.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
włącz zspy na maxa.
w launcherze.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

R9Klapek

R9Klapek

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

R9Klapek

Brak pliku .asc
#6 2018-02-25, 21:19(Ostatnia zmiana: 2018-02-25, 21:46)
Zmiana zspy na maxa nic nie dała.

Edit:Przywróciłem stare Humans.MDH i Humans.MSB. Gra sie uruchomiła. Co nie zmienia faktu ze przy kazdorazowej kasacji leci CTD po nowej grze
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry