Szczerze mówiąc wątpię, że to jest to, ale niby lepszy rydz niż nic... Pierwsze o czym pomyślałem to, że tekstura ma wciąż ustawiony taki sam obrót, więc po zmianie kamery robi się coś takiego.
W każdym razie łatwo można zweryfikować tą tezę powracając kamerą do początkowego ustawienia.
To jest efekt używania Draw z zCCamera:
@up
Dzięki, ale do tej pory pewnie już sam coś też wymyśle, znając życie brakuje mi czegoś głupiego.(jak to zwykle bywa)

W sumie na początku miałem w zamiarze spróbować przez directx, ale jak zobaczyłem, że to jest wersja 7 to mi się mocno odechciało. Może muszę wrócić do tego pomysłu.

#Edit
Spróbowałem wyrysować dwa obiekty, efekt jest taki, że obiekt 1 wyświetla się ciągle(tyle, że traci "kolor"), a kolejny zanika?
#Edit2
Ostatecznie metodą prób udało mi się wyeliminować ten błąd, teraz została jeszcze jedna rzecz, która mocno mnie uwiera. Mianowicie, "migotania". Co jakiś czas moje tekstury, znikają na 0.5s i się pojawiają. No ale chyba z tym też sobie jakoś radę dam.

#Edit3
Udało mi się wyeliminować migotania poprzez manipulację wartością "z", która jest chyba czymś w rodzaju z-index, z CSS.