G2NK - Skargi 4099 7

O temacie

Autor Mikotsune

Zaczęty 21.01.2018 roku

Wyświetleń 4099

Odpowiedzi 7

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Dzień dobry,

Zrobiłem nowy zen, w którym chciałbym zrobić skargi. Wykorzystałem tutaj skargi z zamku górniczej doliny - Garond (Próbowałem też z innymi skargami).

Mam kilka problemów ze skargami:
1) Każdy świadek, który będzie nas widział podczas walki, nie skarży się Diego. Skarży się tylko osoba, którą uderzyliśmy.

2) Jak zapłacimy Diego grzywnę to wszyscy npc dalej nas atakują. W przypadku, gdy jakiś atakujący nas npc stoi obok podczas płacenia grzywny, to mówi "spryciarz" i chowa broń. Jak się poruszymy lub będziemy chcieli porozmawiać z nim, to znowu zaczyna nas atakować - nawet jak uciekniemy na drugi koniec mapy i wrócimy.

Diego posiada dialog Garonda (kopiuj wklej), zmieniłem tylko w instancji dialogu npc = diego.

C_NpcBelongsToCity nie jest jeszcze używane więc zostawiłem puste, ponieważ byłyby takie same gildie.
C_NpcBelongsTo.d
func int C_NpcBelongsToOldCamp (var C_NPC slf)
{
   if (slf.guild == GIL_VLK)
   || (slf.guild == GIL_MIL)
   || (slf.guild == GIL_PAL)
   {
      return TRUE;
   };
   
   return FALSE;
};

func int C_NpcBelongsToCity (var C_NPC slf)
{
   return FALSE;
};
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Masz popierdolone aivary. Jak spuścisz wpierdziel danemu npc, musisz mu zmienić aivar (to Ci działa), po czym przy dialogu z Diegiem musisz mu skasować wszystkie aivary związane z "rozbójnictwem". Na pewno coś przeoczyłeś podczas kopiowania.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Jedyny aivar w całym pliku rozmowy z Garondem to taki:

if (self.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == FALSE)
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Garond_PETZMASTER_10_00"); //Podobno stwarzałeś problemy moim podwładnym.
   };



Sprawdziłem te skargi w Khorinis na normalnym, czystym G2NK. Są takie same problemy!

Jeśli uderzymy strażnika miejskiego, to tylko on się poskarży. Inni strażnicy dołączą się tylko do walki, ale nie pójdą na skargę.
Jeśli tylko uderzymy naszą ofiarę i uciekniemy, to po zapłaceniu grzywny, strażnicy dalej się na nas rzucają. W sytuacji jak są obok nas i płacimy grzywnę, to mówią "spryciarz", a później znowu atakują.

Zapewne z innymi gildiami jest podobnie... tylko, że to siedzi w silniku.
Jakieś pomysły co do tych atakujących nas npc? oraz żeby strażnicy zaczęli się skarżyć?
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
B_AddPetzCrime.d

Starczyło przejrzeć dialogi Andre, wyszukać dialog grzywny. Jeśli dalej coś nie pasuje -> wejdź w dialog Andre, i wyszukuj "itmi_gold" po czym gwałć oczyma wszystko, co otacza ten tekst.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Poradziłem sobie ze strażnikami, żeby się skarżyli. Został tylko problem, że jak uderzymy kogoś i uciekamy, to jak podejdziemy znowu do tej osoby to zaczyna nas atakować.  Nie mam pojęcia jednak co zrobić, żeby przestali się na nas rzucać po zapłaceniu grzywny - Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Próbowałem coś z różnymi aivarami, zs_attack... ale nic nie udało mi się zrobić :wstyd:
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ten problem dotyczy też często oryginalnej gry, jeśli dobrze pamiętam.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Tak jest w oryginalnej grze cały czas, za każdym razem jak kogoś uderzymy. Dopiero jak ta osoba nas pobije, albo my ją to przestaje nas bić i trzeba wtedy ponownie zapłacić grzywnę...
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Najłatwiejszym sposobem będzie rzucić na niego Niepamięć. Teraz zapytasz, ale po co, jak to nie naprawi bugu? A no naprawi bug, jeśli gra użyje ten czar sama z siebie, a dokładnie wnętrzności tego czaru. Dodaj Niepamięć do ZS_Attack od ludzi, na samym początku, jeśli hero jest czysty od zarzutów. Nie zapomnij o return;. Jeśli będzie problem z wyciąganiem i chowaniem broni zaraz po jej wyciągnięciu, zaprzyjaźnij się z B_AssessEnemy.

Jeszcze musisz pamiętać o jednym debugu, dodaj Niepamięć do rozpoczęcia loop-a i do loop-a w ZS_Attack. Może być sytuacja, że npc będzie walczył z kimś i później zauważy gracza, przez co i tak go zaatakuje. Dodanie tego samego do loop załatwi problem.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry