Problem z odwróconymi teksturami w Gothic II 1969 4

O temacie

Autor Log

Zaczęty 15.10.2017 roku

Wyświetleń 1969

Odpowiedzi 4

Log

Log

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam problem z odwrotnie nałożonymi teksturami, w 3ds maxie wygląda wszystko dobrze, natomiast w Gothicu tekstury nałożone są od spodu, przez co powierzchnia po której powinno się chodzić jest przeźroczysta, tyczy się to zarówno budynków jak i zwykłego plane'a. Jest jakiś sposób aby to odwrócić?
https://i.imgur.com/aKhYSdY.jpg
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie jestem specem od 3d, ale dobrze wiem ze na forum mamy opcję "szukaj" było wiele podobnych pytań, prawdopodobnie masz odwrócone trójkąty czy coś tam.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Log

Log

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szukałem i nie znalazłem.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Może chodzi Ci o to że textury masz po drugiej stronie face'a? Mesh->Normals->Flip normals

Przynajmniej tak jest w Blenderze
 

Log

Log

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie to, dzięki wielkie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry