Pytanie do rang CS GO 3930 6

O temacie

Autor Velmrok

Zaczęty 29.08.2017 roku

Wyświetleń 3930

Odpowiedzi 6

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
witam, mam s5 i wygralem 22 mecze turniejowe i dalej mam ta sama range, mam pytanie co musialbym jerszcze zrobic?
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
nie przegrywać
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no nie przegrywam od 15 rund i nic 15 rund w czym z 10 zakonczonych 9 mvp i 80 score i wygranych
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty256
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Jeśli grasz z przeciwnikami o takiej samej randze jak ty to trochę meczy trzeba wygrać i to z jak najlepszymi wynikami i bardzo liczy się też ilość rund podczas wygranej np. twoja szansa na awans wzrośnie bardziej gdy wygrasz mecz 16:9, niż gdy wygrasz 16:14. To też ma duże znaczenie. Polecam też grać z jakimiś znajomymi, którzy mają wyższe rangi wtedy szybciej też się wychodzi z tych niższych.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Grasz z 1 znajomym, nie wyzywasz ludzi od debili, nie prowokujesz Polaczków i można wbić globala z palcem w dupie. Co nie znaczy, że nie trzeba poświęcić na to dosyć sporo czasu. Najlepiej wymasteruj jakąś mapę i graj w kółko tylko nią, a awans masz gwarantowany.
 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
no nie przegrywam od 15 rund i nic 15 rund w czym z 10 zakonczonych 9 mvp i 80 score i wygranych
masz zjebany mmr jak ja. grałem na lagach, przegrałem dziesiątki meczki pod rząd, albo całkiem dostawałem bany za opuszczenie gry. Teraz nie gram bo nie ważne ile wygram nie mogę wyjść z s2 :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
0k dzieki, akurat wbilem s6 xd godzine po daniu tematu xdddd musialem z 20 meczy wygrac lol
 xd a wczesniej zeby na s4 wejsc musialem wygrac 3 mecze
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry