Mam problem otóż mam system packa a mimo to nie wyświetlają się tarcze na zs_shield

Animacja jest tylko ten problem, że walczymy powietrzem. Jeśli zrobie na Crossbow to działa lecz kiedy zapisze z wyciągnięta tarczą i wczytam to tarcza jest na plecach i walczymy normalnie 1h. Wtedy trzeba założyć ją ponownie. Ten skrypt tarczy jest "odpowiedni"?
INSTANCE tarcza1 (C_Item)
{
name = "Solidna Metalowa Tarcza";
mainflag = ITEM_KAT_FF;
flags = ITEM_SHIELD;
protection [PROT_EDGE] = 30;
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_POINT] = 30;
protection [PROT_FIRE] = 15;
protection [PROT_MAGIC] = 10;
value = 1000;
on_equip = Equip_Shield;
on_unequip = UnEquip_Shield;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 60;
TEXT[0] = NAME_Str_needed;
COUNT[0] = cond_value[2];
visual = "SHIELD_06.3DS";
material = MAT_METAL;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
func void Equip_Shield()
{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUM_SHIELD2.msb");
};
func void UnEquip_Shield()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUM_SHIELD2.msb");
};
Nie wiem jak rozwiązać te problemy