Obrażenia z nowych czarów 3386 7

O temacie

Autor Kempix

Zaczęty 31.01.2017 roku

Wyświetleń 3386

Odpowiedzi 7

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A więc jak zrobić aby nowy czar z nowym spellfx zadawał obrażenia i odbierał mane? Bo aktualnie poza tym, że leci w npc to tyle. Nie zabiera hp ani many nam. :pokerface:
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
http://themodders.org/index.php?topic=14783.0
No właśnie robiłem z tym i many nie pobiera ani nie zadaje obrażeń.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To źle zrobiłeś, albo używasz tutoriala z G2 do G1.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
// ************
// SPL_BlueFlame
// ************

const int SPL_Cost_BlueFlame = 5;
const int SPL_Damage_BlueFlame = 25;


INSTANCE Spell_BlueFlame (C_Spell_Proto)
{
time_per_mana = 0;
damage_per_level = SPL_Damage_BlueFlame;
damageType = DAM_MAGIC;
};

func int Spell_Logic_BlueFlame (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_BlueFlame)
{
return SPL_SENDCAST;
}
else //nicht genug Mana
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};

func void Spell_Cast_BlueFlame()
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_BlueFlame;
};

self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;
};

if (activeSpell == SPL_BlueFlame ) { return Spell_Logic_BlueFlame (manaInvested); }; "WND",  // 90 SPL_BlueFlame"nowyczar1", // 90 SPL_BlueFlamei jeszcze skrypt runy:
INSTANCE spell1 (C_Item)
{
name = NAME_Rune;

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

value = 1000;

visual = "ItRu_Pyrokinesis.3ds";
material = MAT_STONE;

spell = SPL_BlueFlame;
mag_circle = 1;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER_YELLOW";

description = NAME_SPL_BlueFlame;

TEXT [0] = NAME_Mag_Circle;
COUNT [0] = mag_circle;


TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};[/cod
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
"nowyczar1", // 90 SPL_BlueFlame
a to nie ma być czasami  "FBT",  // 90 SPL_BlueFlame albo to "InstantFireball", // 90 SPL_BlueFlame? NIestety ale wszystko co autor napisał w tym poradniku trzeba zrobić, nie można lecieć sobie na skróty.

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te linijke:
"InstantFireball", // 90 SPL_BlueFlameI te:
"FBT",  // 90 SPL_BlueFlameMam tyle, że zamiast Kuli ognia mam przeróbke innego czaru. Inny spellfx. A to 2 to nie jest tylko animacja podczas rzucania?
Wszystko zrobiłem jak w poradniku tylko spellfx inny wpisałem a jest tak jak mówiłem. :/ Nie pobiera many i nie zadaje dmg. Czar tylko leci na npc uderza i to tyle.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Czy VFX ma ustawione wykrywanie kolizji?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry