npc_getstate (praktyka) 2448 2

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 6.01.2017 roku

Wyświetleń 2448

Odpowiedzi 2

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak w temacie o co chodzi z tym npc_getstate w praktyce w czasie np 10 sekund w rutynie przechodziła do kolejnego polecenia.

przykład: func int ZS_FollowPC_Loop()
{
if Check_NpcHangState (hero) == true
{
hero.wp = Npc_GetNearestWP(hero);
//self.aivar[AIV_ITEMFREQ] = 1;

AI_SetWalkMode(self,NPC_RUN);
AI_GotoWP(self,hero.wp);
if (Npc_GetStateTime(self)>= 10){
AI_GotoWP(self,Npc_GetNearestWP(self));
AI_Wait(self,10);
return LOOP_CONTINUE;
};
};



 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Twoje pytanie jest takie dziwne, że nie da się tego zrozumieć. Npc_GetStateTime() odpowiada za sprawdzanie, jak długo npc wykonuje rutynę.

if (Npc_GetStateTime(self) == 10) - jeśli npc jest w dziesiątej sekundzie rutyny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

npc_getstate (praktyka)
#2 2017-01-06, 14:28(Ostatnia zmiana: 2017-01-06, 15:09)
ok dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry