Problem z 3ds maxem 2438 6

O temacie

Autor Tasilvar

Zaczęty 12.08.2008 roku

Wyświetleń 2438

Odpowiedzi 6

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Włączam 3ds maxa klikam na okienko "Top" następnie klikam alt+b no i wybieram jakiś koncept jako wzór do modelu.. ale ot jak klikam "Ok" to nie pokazuje mi się na scenie tło ;/ czy to błąd 3ds maxa? Bo nie możliwe aby pliku graficznego bo jpga powinien obsługiwać :D
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Tam w okienku ALT+B musisz zaznaczyć, żeby ci wyświetlało.
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user

Tasilvar

Problem z 3ds maxem
#2 2008-08-13, 09:51(Ostatnia zmiana: 2008-08-13, 09:51)
Wiem, wiem... no aż takim noobem jeśli chodiz o 3ds maxa to nie jestem :D  tyle że jak potwoerdzam wrzucenie tego tła do 3ds maxa to nie widać tego obrazku w tle.. Teraz to jak narazie tworze modele 'z pamięci'  :)
 

Nazz
  • Gość

Nazz
Gość

Problem z 3ds maxem
#3 2008-08-13, 10:22(Ostatnia zmiana: 2008-08-13, 10:23)
Cytat: Michal link=topic=3172.msg27615#msg27615 date=Aug 13 2008, 09:51\'
Teraz to jak narazie tworze modele #msgote author=Michal link=topic=3172.msg27615#msg27615 date=Aug 13 2008, 09:51\']Teraz to jak narazie tworze modele z pamięci#msgote author=Michal link=topic=3172.msg27615#msg27615 date=Aug 13 2008, 09:51\']Teraz to jak narazie tworze modele   :D
Zawsze możesz sobie ustawić w viewporcie plane#msgote author=Michal link=topic=3172.msg27615#msg27615 date=Aug 13 2008, 09:51\']Teraz to jak narazie tworze modele y z konceptem/blueprintem  :)
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Nom, będe musiał się właśnie ograniczyć do tego plane'ya no ale cóż mi innego pozostaje :)  heh, wkażdym razie dzięki za pomoc  :up:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Plane lepszy, bo stosunek wysokość/szerokość jest zawsze taki sama, niezależnie od kształtu viewporta, poza tym można swobodnie zmieniać przybliżenie, a jeśli przedmiot na koncepcie jest odwrócony, zawsze można go przekręcić.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Cytuj
Wiem, wiem... no aż takim noobem jeśli chodiz o 3ds maxa to nie jestem 10.gif tyle że jak potwoerdzam wrzucenie tego tła do 3ds maxa to nie widać tego obrazku w tle.. Teraz to jak narazie tworze modele 'z pamięci' biggrin.gif
Bo musisz zaznaczyć, żeby ci go wyświetlało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry