Dodanie łuku. [G1] 2504 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 9.09.2016 roku

Wyświetleń 2504

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Znalazłem pewien łuk na WoGu i chcę go dodać do G1. W pobranym pliku są dwa pliki .ASC i jeden .MMS
Moje pytanie brzmi, gdzie trzeba umieścić owe pliki? Wypakowałem animacje GothicVDFSem, ale nigdzie nie ma folderu z plikami .ASC i .MMS.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
work/data/anims

Gothic musi skompilowac te surowe pliki do swojego formatu
W skryptach jako visual używaj mms
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Dodanie łuku. [G1]
#2 2016-09-10, 12:28(Ostatnia zmiana: 2016-09-10, 13:13)
Wyskakuje taki error podczas przywoływania łuku:
http://s10.ifotos.pl/img/Przechwyt_aheaxpp.png
Próbowałem zmieniać anims.vdf na anims.vdf.disabled, ale nie pomogło.

EDIT: Dobra, ogarnąłem, działa, do zamknięcia.

 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry